Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

torsdag 14 juni 2018

Godmorgon kaffekopp blir namnet på min nya bok!

Äntligen har jag tid över efter en hektisk vinter , vår och försommar med skolor, events och mycket konstnärliga uttryck.
Nu är sommaren här och jag befinner mig så som jag alltid gör vid den här tiden på året i Visby, på Lybska gränd där Flädern doftar så underbart då jag har mitt sovrumsfönster öppet dygnet om.

Ni som trott att inget skulle komma mer på denna blogg kan vara helt osäkra, för det kan komma mer än ni anar, och pennan och även tungan är nyvässad så pass på!!!!!!

Jag sitter och för anteckningar om den nya boken som väntar och stampar ilsket och propsande på att bli skriven, fort, fort!!!!! Den viskar till mig att skriva om alla de ting som jag ser och hör, hört och sett , förundras över, och förfasas av........

Jag säger som den taxi chaufför som skjutsade mig hit från flygplatsen. " Människorna blir bara dummare och dummare ju längre tiden går" Jag håller med honom och säger därför till er alla "Godmorgonkaffekopp"
........................

1 kommentar:

  1. Våga inte skriva ett enda ord om mig, då är du lost!!

    SvaraRadera