Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

tisdag 1 november 2011

5000 läsare kan icke ha fel.....

Godmorgon vänner! Vi firar stort på Hornberga säteri idag. Callas mår bättre enligt Albinens Djursjukhus och får hämtas hem under dagen, efter ronden!!!
Själva firar vi att våra läsare är 5000stycken idag efter 4,5månader. Det tycker såväl jag som min personal är väl värt att fira, och har därför ordnat ÖPPET HUS i eftermiddag då det bjuds på Pol Roger och snittar som Toivo precis nu håller på att göra iordning nere i köket.
Besökarna får också möjlighet att köpa mina böcker och manus samt den idag utgivna cd:n med min operadeut där dirigenten Gustaf Björnsson dirigerar Wiens kammarkör.

Alltså: Välkomna hem till oss mellan klockan 15.00-15.30 denna tisdag den 1november anno 2011. HS

3 kommentarer:

  1. KÄRA Honorine!! VAD kan mer sägas än ett oändligt stort grattis till denna bedrift. Äras den som äras bör, säger vi alla här på Rubinsteinska!!!!

    Denna halvtimme du ger av din dyrbara tid, för att emottaga gratulationer, anser jag vara av det ädlare slaget. Låt Champagnen fritt få flöda, utbrister jag, Rubina.

    Jag vill naturligtvis ävenledes låta dig få höra denna så lättnadens suck av befrielse, då den glada nyheten kom, att denna lilla Callas åter är i hemmets lugna vrå, samt är på bättringsvägen, gratulerar dig än en gång,
    Rubina von Oben

    SvaraRadera
  2. Kära Honorine!! Jag är totalt förblindad av din fantastiska röst. Den var helt enkelt formidabel, må jag säga. Här har du verkligen gjort stor succè. Denna entusiasm i dessa så Korskyrkliga bänkar, visste inget slut. Stående ovationer till dess att du slutligen så ödmjukt bockande gick baklänges ut till sakristian. Jag visste väl att denne Gustav Björnsson skulle bli din absoluta moatjè, då han så ytterst diskret akompagnerade dig. Det var nästan som en diskret viskning. Denna akustik var näst intill öronbedövande smärtfull. Jag kunde då avhöra minsta lilla andetag från dig.

    Nu känner jag tydligt att min själ kräver mer av detta. Således får jag väl innerligt hoppas på att det inom det snaraste kommer fler konserter med Honrine Stiernspez som solist.
    Stort tack för detta själsliga balsam,
    hälar dig en lyrisk,
    Rubina

    SvaraRadera
  3. Så underbart att du tyckte om detta lilla försök till sångarkonst!
    Anbuden haglar in över mig, och jag måste stilla mig lite innan nästa steg tages!

    SvaraRadera