Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

tisdag 18 augusti 2020

Här står jag med safaridräkten på, och vet varken ut eller in?

 Vilket slag i hela ansiktet det blev för mig då Alex berättade att Koalorna sover nästintill hela dygnet! Och jag som stod i beredskap att resa dit för att göra en forskningsserie om deras trötthet, jag trodde ju att de hade fått en släng av Coviden. Och så hade han svaret bara så där! Så här står jag iklädd safaridressen, knutna vandringskängor med dubbelslag och fiberstrumpor påtagna, och vad ska jag göra NU?


Det är iofs lite mankemang i Mali hörde jag på nyheterna så det blir väl för mig att ta mig dit och kontrollera världsläget där!

Arne som är rädd om mig säger lite försynt att det är lite mankemang i Södertälje också har han hört.

Slut på pizzakryddor! Slut på droger! Införseln är helt nedstängd just nu. Varför?

Jag bestämmer mig för att ta  mig dit med hjälp av mina hästar. De får turas om att bära mig och mina pinaler. Så blir det!

Tur att jag har förmågan att vända på en femöring! Mot Södertälje hälsar HS

 PS Detta är en liten studie i ull på just Arne, min allt i allo  DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar