Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

lördag 15 augusti 2020

Koalornas sömn!

 Jag har blivit nedringd sedan jag skrev mitt förra inlägg angående Koalornas eventuella sjukdom?

Alex var först och mycket upprörd!

- Vet inte du att Koalor sover minst tjugotvå timmar per dygn?

- Nej, faktiskt inte! 

- Men ta reda på fakta innan du uttrycker dig!

- Så du anser att det inte är adekvat att besöka Sudan och genomföra mina forskningsstudier`?


Så där höll vi på och emot sade varandra under timmar.,innan jag var helt utarmad på flera motargument, så jag slängde på luren.

Nu sitter jag här med inbjudningskorten till Kräftkalaset samtidigt som jag studerar safarikostymen och mina ny insmorda vandringskängor och huvudet är helt tomt!    Samtidigt som Sudan väntar mig och min kunskap!

Nu ska jag ta en simtur och klarna till hälsar HS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar