Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

tisdag 24 oktober 2017

Har ni någon gammal oförrätt, fram med den nu......

Tänka sig att det ska ta mer än tio år för en del att minnas att de blivit kränkta??????
Det är för mig helt horribelt, att när horden springer framåt i full fart, ja då följer allt med, det påminner om elefanternas framfart så det ryker i den varma jorden, allt kommer upp till ytan, och om jag bara tänker efter så har någon sett snett på mig en gång eller kastat förföriska blickar efter er när ni trippat fram på gator och torg i hopp om att synas.
Det är ett dubbelspel utan dess like!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kvinnor är mer falska och oärliga än män är, de snackar inte bara skit om männen, de snackar lika mycket skit om varandra!
Lika många kan säkert vittna om hur stora problem det är och alltid har varit i den kvinnliga arbetsvärlden, dvs, i vår, omsorg kontor mm.

Hur många kvinnor har inte utsatts av andra kvinnors illvilja , elakheter, hån och utsatthet på sina arbetsplatser?

Jag bara frågar, så se inte bara en sida av myntet, för vi vet alla att me too, inbegriper såväl män som kvinnor.

Nu bryter det ut en hysteri i vårt land som gör att jag skäms över hela mänskligheten-


Minns vi när någon Vänstervriden kvinna uttalade sig för länge sedan, att alla män var djur!!!!!!! Var fanns alla dessa me too kvinnor då????????????

Nu blommar det för kvinnor med radikala åsikter om mäns rättighet att leva, jag skäms över det hälsar Honorine
Här är en av bilarna som regeringen skulle kunna köpa in och transportera alla män som betett sig olämpligt mot kvinnor, kör dem ur landet bara, och dumpa dem någonstans, så är vi av med det problemet, så kan vi ta tag i nästa , vi bildar en hord och så skriker vi rakt ut, alltid finns det något att ondgöra sig över. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar