Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

onsdag 30 augusti 2017

Tänk er att arbeta på våra svenska akutmottagningar , då lever ni farligt---

Kära medmänniskor i Sveriges land, att arbeta som Polis eller inom Brandkåren eller som ambulanspersonal i vårt land är idag ett livsfarligt uppdrag.

Att arbeta på våra sjukhus akutmottagningar anses också tillhöra en stor risk för att bli skadad, som personal, nu ska akutmottagningarna på de större sjukhusen iallafall få överfallslarm, så de kan anlita hjälp då de hjälper sjuka människor som sökt hjälp på våra sjukhus.... Förstår ni?????

Så ser det ut idag i mitt hemland Sverige, de människor som kommit till vårt land för att de är så farligt att vara i deras hemländer, dessa människor skrämmer skiten ur oss svenskar där de i stora horder, mestadels unga män, som dyrkar sina mödrar, men som inte fått någon uppfostran från dem, slår på allt som rör sig i vårt samhälle. Särskilt om det gäller utryckningsfordon, personal som hjälper människor i nöd!

Förstår några nu levande personer hur detta kan vara möjligt????????
Jag vill tacka alla dessa naiva politiker i vårt land som med vilken partifärg som helst öppnat våra hjärtan, öppnat vårt land för dessa galningar som bara blir fler och fler.
Jag är så rädd och skrämd av det klimat vi ser idag i vårt samhälle.

Jag kan se och höra i Stockholm hur underrepresenterade svenskar är, i ett tunnelbanetåg så ser och hör vi sällan det svenska språket, utan det sitter några svenska gamlingar och tittar ner i golvet, några svenska ungdomar sitter och lyssnar i sina  mobiler, och så hela världens alla språk runt omkring, det är mysigt och trevligt, men då vi är i  minoritet skrämmer det mig! Utan att vara rasist, jag avskyr att inte få tycka och tänka fritt i ett demokratiskt land, jag avskyr det... Under mitt liv har jag arbetat med tusentals personer som kommit från alla länder, vilket aldrig varit det minsta problem, många har förblivit mina vänner, men då jag idag bara ser kvinnor och unga flickor med huvuddukar, och det bara blir fler och fler som inte har en inkomst och kan leva utan samhällets stöd då förstår även jag att någonting är fel!!!!! Men som svensk får vi inte tycka och tänka fritt längre, utan ska gå omkring som de dummerjönsar som omvärlden ser oss som........

Jag är rädd , jag är jätterädd för vad som hänt i vårt land....När jag varje dag skall möta dessa tiggare vid min mataffär, i centrum sitter de som vakter i vartenda hörn dag efter dag, dessa personer håller fullständig koll på oss som bor och lever där, de har fullständig makt över torgen, det gör att jag många gånger avstår att gå över torget, bli tjena tjena på avstår att gå in på Hemköp där en vakt sitter och registrerar alla, avstår att gå in på Coop där det sitter en annan vakt och hejar hejar, tvekar att gå över torget för att ta tunnelbanan då jag blir iakttagen och hejad hejad på dag efter dag månad efter månad år efter år, snälla var i världen ska jag vara ? måste jag också fly, för att få leva mitt liv !!!!?

1 kommentar:

  1. Jag kan bara utbrista ett rungande BRAVO då du tar upp det här "lilla" OFÖRUTSEDDA dilemmat som vi så oförskylt råkat ut för!!!!!!!! Det är rent ut sagt för djä..... att det ska vara så tabubelagt detta ämne, som ALLA talar om i det tysta. NÄR ska vi slå näven i bordet och visa att vi INTE är detta så mjäkiga folk som vi hela tiden framstår som. Men, hur ska det annars uppfattas, då praktiskt taget ALLT är tillåtet, om man är en stackars ensamkommande invandrarpojke som får göra precis vad han vill, UTAN att det blir några repressalier.

    OM vi som Svenskar våga så mycket som andas om vad vi själva verket anser om denna anarki som råder, kallas VI per automatik för rasister så klart. Men man glömmer helt bort, att de som vi så vänligt omhändertar, kallar oss för bra mycket hemskare saker. DE är ICKE rasister. Jag börjar undra så smått, om vi egentligen VET vad det ordet betyder.

    Om vi i det tysta mumlar om att vi inte riktigt gillar att SMÅGOSSARNA går omkring och mördar vem som helst. Själ allt de vill ha. Tar åt sig enorma revirer dit INGEN Svensk vare sig vill eller FÅR sätta sin fot, ÄR man verkligen då en rasist?????

    Ta bara ett sånt område som Björns Trädgård på Södermalm i Stockholm. DÄR har nu de stackars små Marockanska invandrarna helt ockuperat ett jätteområde. DET är nu mer ett ställe som absolut INGEN vill bevista. DÅ ska man ha i åtanke, att detta ställe egentligen är, hör och häpna, en lekpark!!!!!

    På Medborgarplatsen i närheten, vågar snart INGEN varken gå eller passera. Där finns numer ALLTID en drös poliser som med näbbar och klor försöker att hålla något så när ordning bland de nyinkomna "unga" männen.

    Sedan har vi ju sedan allt för mycket länge sedan dessa "pleasare" som florerar som spön i backen. De finns exakt ÖVERALLT vart du dig än vänder dig. Det pleasas i ansiktet, men sägs bakom ryggen fula saker om du inte lägger din usla lön rakt ned i deras fikamuggar. Hur faaaan så dumma tror de egentligen att vi är???????

    Nej, jag säger som du. Det är INTE roligt att bo här längre. Jag vill inte pådyvlas Islams lära. Jag vill inte heller göda Romernas slavägare. Jag vill helt enkelt få vara i fred, medan jag inväntar nästa val, som jag innerligt hoppas på skall bli ett parti som kan slå näven i bordet med dunder och brak, för värre än så här kan det förhoppningsvis inte bli?

    En riktig arg och heligt förbannad medborgare

    SvaraRadera