Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

lördag 11 november 2017

Vad har hänt med de svenska krisgrupperna?

Jag frågade Herta Ursinn och hennes alierade idag om vi skall bilda en krisgrupp?

Hon såg helt frågande ut, och förklarade tydligt att det är "ute" med krisgruppen i vårt land numera, och istället så är det oreda överallt, och ingen bryr sig ...

Minns ni inte kära läsare när vi hade detta med krisgrupper så fort det minsta lilla hände, och snabbt som tusan bildades det en liten eller stor krisgrupp.

Någon hade haft ihjäl en fluga av misstag, eller om någon sa bu så bildade vi denna krisgrupp.

När tog detta slut undrade jag och fick till svar att nuförtiden är det kris hela tiden  i vårt lilla land, allt är huller om buller, ingen ordning och reda på någonting och krisgrupper har ingen längre tid att bilda, nej tacka vet den gamla goda tiden, för flera år sedan, då kunde vi krisa lite när som helst, det var tider det.

Vårt land svajar i grunden, men med Herta och mig ska vi återta kriserna och göra dem till våra egna igen. Så stå upp alla svenskar, ni har rätt till att klaga och bilda krisgrupper allihopa, låt inte andra ta över våra detta hälsar en förorättad Honorine!

Detta med att lägga upp allt på sociala medier och där bilda opinon, om det tycker jag inte, To me ,all of us , why not me, I am also alone mm mm, nej tack, en äkta KRISGRUPP är det enda som gäller!!!!!HS

4 kommentarer:

  1. Hallå där borta i Hornberga. Herta här igen, som vill skänka dig ett tröstens ord vad gäller avsaknaden av KRISGRUPPER.

    Här nere i det allra djupaste av Knäckebrödhult, som är en grannby till Långtbortismåland, har jag i egen hög person axlat den icke så tunga bördan att tillsammans med Runa, bildat en riktigt djuplodande krisgrupp av Guds nåde.

    Hör och häpna!! Ann-Gullan (som för övrigt alla känner till), kom till mig storgråtande och var helt söndertrasad i hennes psyke. Efter mycket lirkande och tårtorkande, fick hon fram, att hennes resår i trosorna hade släppt!!!!! Ska det verkligen behöva vara så,skulle jag vilja skrika ut!!! Jag ropade gällt på Ann-Gullan som genast kom ilande som en räddande ängel, då hon direkt hörde, att något gruvligt var på gång. Och visst hade hon rätt i den saken.

    Således har vi nu startat en gammal hederlig KRISGRUPP.
    Med det vill jag bara säga, att tappa inte modet, för nu har vi lagt upp ALLT på de massmediala ställena som vi så gärna nyttjar. Där kan man läsa om det hemska. I och med detta, kommer strax HELA Svenska folket dra sig till minnes de mest horribla saker de varit med om, och då kommer det per automatik att bildas ett oräknerligt antal KRISGRUPPER. Så Grevinnan. Det är bara till att vila på dina lagrar ett par minuter till så är det fixat.

    Herta Ursinn

    SvaraRadera
  2. Här kommer en liten rättelse vad gäller skrikandet i vår nöd. Inte tusingen kom Ann-Gullan inrusande till oss. Hon fanns ju redan på plats om jag säger så. Nej. Rätt skall vara rätt. Det var ju för bövelen Runa som kom.

    Nu kan jag andas ut igen.

    Herta Ursinn

    SvaraRadera
  3. Skönt att ni tagit tag i detta prekära problem hälsar HS

    SvaraRadera
  4. Det värmer att höra det.

    Herta Ursinn

    SvaraRadera