Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

måndag 5 juni 2017

Kontrollbehovet testas idag!!!!!

Jag var in till Arne i ett ärende, och jag måste bara visa hans senaste instillation, han är väl bara för söt?

Idag har jag för övrigt farit ner med hästsläpet till båtterminalen och skickat min tre Darlingar över Östersjön, ja inte ensamma förstås, jag skickade med Toivo som lovat dyrt och heligt att han ska ta hand om dessa och inte slira till det som ofta händer då han ger sig ut på något......

Men det är ju så att jag kan icke ha sådant kontrollbehov längre, det har min terapeut lärt mig, i och för sig för väldigt länge sedan, men nu vill jag testa mig själv!

Håll tummarna alla att hästar och man kommer på plats med alla ben och hovar intakta hälsar en skärrad HS


1 kommentar:

  1. Käära Honorine. Nu då du änterligen vågat avtaga det stora steget att icke innehava full kontroll över allt som skola tima, eferskänker jag dig min stora beundran.

    Jag tror att personalen uppå detta fartyg tillser att tottosarne både avkommer samt påkommer så som de bör. Vad anbelangar den ack så pass Finländske Toivo, kunna man ej vara allt för säker, men OM något skulle inträffa med honom, får du säkerligen avhöra det så småningom, ty slikt sprider sig vad det liider,
    hälsar dig en som avhåller enkom den högra tummen för att allt skola utebliva till det bästa,
    Ruban

    SvaraRadera