Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

torsdag 1 juni 2017

Shanghaibörsen har backat med 0.3%


Jag satte mig upp och hörde direkt att något hänt, jag har ju alltid radion med endast börsuppgångar och nedgångar i världen på, och jag visste direkt, att nu så, nu är mina tillgångar 0.3 % mindre värda, ajajaj!!!!!

Denna Shanghaibörs gör mig bara så nervös, vad ska jag gör med mina alla tillgångar?

Måste genast köra in till Öfre Östermalm och min Advokat, det är fredagsmorgon, och nu ska räddas det som räddas kan!!!

Detta bekymmer med pengar är inte så lätt ska ni veta hälsar er en orolig Grevinna

3 kommentarer:

  1. Käära Honorine, här gälla det således för dig, att förflytta ALLA dina tillgångar till Teliaaktier, ty nu brinna det uti knutarne,
    hälsar dig en som ävenledes darrar uppå manschetterna,
    Ruban

    SvaraRadera
  2. Är det ett riktigt hett tips Rubina? Teliaaktier? Fy fabian så nervöst det känns!!!!!

    SvaraRadera
  3. Ja, Käära Honorine, men vad vore väl livet om det inte ingingo en gnutta spänning uti det. Hälften vunnet, hälften försv......
    hälsar dig en som fortfar att tro att det NÅGON gång bliver MIN tur, Ruban

    SvaraRadera