Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

söndag 4 juni 2017

Vad säger vår Statsminister Herr Stöflén efter terrorattacken i Londres?

Jo, han säger så här enligt media: "Känner djup sorg och ilska"! Så skönt , då känner jag mig trygg och lugn!!!! Vår landsfader har talat.............

Vår Utrikesminister säger: "Terrorn måste utrotas"  Tack Valgot Marrström, då andas jag ut, nu har genierna talat och tänkt, världen kan andas ut!!!!!

Tänk att vi i Sverige kan få till det bara så där................Flera politiker av samma kaliber önskas!

Det skålar vi väl på????????????????????????????????????????????????????????????

3 kommentarer:

  1. Jag är så glad att jag är Svensk, Käära Honorine, ty nu löper ingen längre risken att utförsättas av dessa mordiska terrorister. Det kunna vi således från samt med uti dag få erfara.

    Det kännas ävenledes lugnt samt tryggt att förveta att dessa genier skola sitta vid makten lääääääääänge innan det bliver ett nytt val. Under den tiden som äro kvar, kunna dessa djuptänkande personager säkerligen lösa ALLA svåra problem som uppstånda uppå jorden.
    Hoppas bara att de törhända får en sekund över, för att itutaga med våra egna enorma snart oöverstigliga problem. Men nu då han haver löst de andra ländernas terrorangrepps upphörande, så finner han säkerligen tid till oss också. Ser fram mot det, ty under dessa år han suttit vid makten, har han ju knappt ens presenterat sig. Det äro troligen icke så många som veta vem han är då han tyderligen städse avhåller sig uti garderoben,
    hälsar dig en som nu änterligen kunna utpusta vad gälla terroristernas framfart
    Ruban

    SvaraRadera
  2. Jaha är det i sin garderob han har suttit? Jag har alltid undrat vad han håller hus, men då så, nu vet jag, han blev skrämd som barn och har inte kommit ut ur den ännu?
    Strunt samma egentligen var han befinner sig, huvudsaken är att han känner sig trygg, inte vi svenskar, men att han och hans lakejer sitter där de sitter och tycker och tänker!

    SvaraRadera
  3. Käära Honorine. Törhända att det äro det bästa att han fortfar att förhålla sig uti sagda garderob, ty då kunna han troligen ej tillställa det allt för krafterligt,
    hälsar dig en som trots allt fortfar att vara förundrad över maktens alla diffusa personager,
    Ruban

    SvaraRadera