Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

fredag 2 juni 2017

Nu vet jag, man får väl åka till Side och hänga ett tag, det piggar nog upp?

Jag har som ni kanske känner till en turkisk cousin på låååååååååååångt håll, vilket ändå känns skönt, och det jag minns är att hon brukar fara till SIDE, det verkar vara drömstället, där finns det bara glädje, och så sol förstås, billiga skor och dålig öl, samt massor av andra svenskar som helt oförhappandes också dyker upp i detta Side titt som tätt!
Dit borde vi nog fara Rubina så vi får höra äkta svenska, flyga charter, och bo på billiga hotell, bara för att se hur pöbeln har det ute i stora vida världen, eller vad säger du?

Visst skulle det vara fantastiskt spännande och se hur de roar sig?

Man kanske då kan få lite nya input, och inte bara leva i den fina världen och bekymra sig om pengar.....

Jag blir riktigt upprymd bara jag tänker på det, ska vi ta en billig charter till det demokratiska och gudomliga landet, där svenne banan älskar att spendera sina surt förvärvade slantar!!!!

Side, Side, det är staden!!!!!!! Kom igen nu Rubina, boka in dig och Översten soon as possible, så låtsas jag att jag inte skall åka, och så överraskar jag er med att stå där med en billig drink i handen.
Yes vi gör det, här kommer vi svenne bananas hälsar Honorine som vill krypa in under skinnet på fotfolket en stund för att förgylla sitt liv!!!!

3 kommentarer:

  1. Käära Honorine. Här komma du med den mest geniala lösningen uppå avsaknaden av forskning uti den gemene mannens simpla liv.
    Själve Översten blevo likt eld samt lågor. Han sade att, "DEN kvinnan innehaver dock sitt huvud på ett skaft". Hans gamla anmoder lär ha sagt detta uti tid samt otid.

    Bliv ej förvånad, då du skola överraska oss genom att stånda uppå flygplatsen för att liksom bara så där, vara på just DENNA plats. Själve samt jag kommer att vara maskerade, kanske icke just intill oigenkännlighet, men näst intill. Vi har framkommit till att det går lättare så att beblanda sig med pöbeln. Då kunna de icke se att vi äro av det lite mer tänkande folkslaget. Eljest kunna det utebliva en aning kniiivigt att fritt samt ohämmat kunna beblanda oss med "raringarne".

    Nu haver vi allredan ordnat med biljetterna. Vi avåker uti mörrn. Således tarvas en stärkande sömn innan avfärden, ty DEN Käära Honorine, äro EJ att leka med. Jag omtalar då om vad som tima skall uti planet, vid bagagebandet samt sättet att taga sig upp på bussen som skola avtaga oss mot denna inhägnade fängelsliknande härlighet.

    Förglöm dock ICKE att medertaga rikerligt med dusörer, ty dessa tarvar Rikets stadsledare så att han kunna fortfara att leva uti den välfärd han såååå väl förtjäna,
    hälsar dig vi tvenne som äro en gnutta resfebriga,
    Ruban samt Själve

    SvaraRadera
  2. Så glad jag är att vi snart skall få ses i detta samarkand, detta Turkland, och så roligt vi ska ha det, att få leva i ett löjets skimmer några dygn, tjolahopp till dig och själve hälsar HS, som har bokad "all inclusive" och skall få gå med ett plastarmband som jag bara kan visa fram och så får jag äta och dricka så mycket jag vill??????????? Va sa du nu då?????Rubina!

    SvaraRadera
  3. Jag , Käära Honorine, kunna enkom utbrista uti ett KUCKELIKUUUUUUUUUUUUUUU,
    Ruban

    SvaraRadera