Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

söndag 4 juni 2017

Rubina har sin Generalrepetition imorgon på Svenska Flaggans Dag!


På Galären ute på Skeppsudden har imorgonkväll Rubina sin generalrepetition på flygel med egna komposititioner. Tidpunkten är hemlig så se till att ni kommer i tid!!!
Annonseras inte på annat sätt!!!!!!!!!!!!


Själve Översten reciterar dock inte, då hans hals infekterats av den ofarliga men ack så ettriga snickelisnacksflugan från Side! Då de reser en del människor till Turkiet fortfarande så har de medfört att den lilla skabbiga  flugan flugit med en del svenskar hem i deras skabbiga resväskor, till stor sorg för oss andra, som inte vill bli smittande!

Vi här på Hornberga ska lägga in ett nytt förslag om att dessa onödiga charterflyg bara orsakar skräp för oss övriga, så ett förslag om att stänga gränsen direkt mot detta land kommer till stånd snarast!!!

Men imorgon är det Rubina som gäller, hon har doppat sina händer i Getmjölk fem dagar i rad, och vi emotser ett framträndande av världsklass!

Väl mött i morgon på Skeppsudden!


1 kommentar:

  1. Så överväldigad jag utebliiiver, Käära Honorine, då du så ämabelt låter utannonsera, att lilla JAG skola innehava icke mindre än en konsert. Visst skola jag förpläga samterliga med egna kompositioner, men jag påpassar att utspela en del andra verk, så som till exempel ett litet Rondo a Cappriccio

    av Ludwig van Beethoven. Därtill kunna komma Deux Arabesques av Claud Debussy. Därefter veta varken jag eller någon annan vad som komma skall, då som du ren omtalat, att Själve Överstens stämma ej utlåter som den borde.
    Själve samt jag haver därmed gjort ett avtal som lyda: Alderig mer skola vi beblanda oss med pöbeln uti slika snicksnacksaliga länder med sina fula flugor. Nej, då det skola ivägfaras görer vi detta PRIVAT, samt på ställen som EJ äro besmittade med slika elaka basiller.
    Vi veta ju båda, att allt mellan himmel samt jord kunna mederfölja oss hem uti vårt bagage, (som icke äro skabbigt). Jag kunna uttänka att diverse ohyra, kackerlackor samt annat smått samt gott, trivas samt vara uti sitt esse uti skabbiga ouppackade bagage.

    Då du omtalar att du skola tillse, att dessa charterresor skola upphöra omedebums, äro superbt. Tarvar du någon vid din sida då detta skola framföras till Höga Vederbörande, följa jag dig gärna, för att på ort samt ställe nederslaga själva näven uti bordet, då det börjas att harklas uti leden,
    hälsar dig en som skola fortsätta med att nedersänka mina händer uti det så livsgivande Getmjölksbadet,
    Ruban

    SvaraRadera