Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

tisdag 11 juli 2017

1.000 poliser lämnar varje år tillbaka sin polisbricka, snart får vi klara oss själva!!!!

I Sverige är det ingen större hit att utbilda sig till polis och bli stenkastad på, få skit från allmänheten, alla invandrare är jätteskraja för dem, och vill förgöra dem.....Vad är det frågan om, då politiker hälsar den svenska befolkningen att de ska utbildas 10,000 tals nya poliser pronto!!!!!!

Men det måste ställas lägre krav på de som vill utbilda sig, annars finns det inte många som når upp till antagningskraven??????? Antagningsplatserna idag på polishögskolan är inte fullbelagda då behörighetskraven inte uppnås till fullo.......

Ska vi ha ett polisskydd som består av lågutbildade människor, som skall försvara hem och hus och våld och lag och skydd????

Det skrämmer mig så mycket, så jag tror att jag stannar kvar i Toronto i nästa vecka, jag vill inte vara i Sverige längre, hälsar en bekymrad HS 

1 kommentar:

  1. Käära Honorine. Tyvärr fattas mig orden även uti denna så vikterliga fråga. Jag äro helt enkelt stum.

    Detta gäller snart sagt hela vårt land!!!!!! Det fattas personager överallt utom uti Riksdagshuset. Där finnes ett oräkernerligt antal välnärda HÖGavlönade hösäckar som med knapphet ej ens veta vad de heter,
    hälsar dig en som gråter blod,
    Ruban

    SvaraRadera