Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

onsdag 26 juli 2017

Idag är en mycket spännande dag på många olika sätt!!!

Idag skall mina älskade hästar ta sig över vattnet och sent ikväll vara hemma igen på Hornberga efter ett sommarviste på Öjn.

Tyvärr har jag inte hunnit träffa dem så mycket då det varit turbulent både här och där denna sommar som ni välinitierade känner till.....

Men det viktigaste är att dessa fyrbenta haft det bra ute i Tofta, och mumsat gräs och blivit beundrade av alla turister som passerat dem.

Vi stänger inte ner riktigt än i Visby, utan avvaktar ett par veckor till, men det står just nu tomt, då jag är i stan för att följa de nyheter om vår egen Herr Stövlén som inte vet hur han skall göra då han blivit påkommen att ha ett gang av de icke allra mest intelligenta arbetskamrater i sitt "stall".

Vad göra???????????????????????????????????????????
Nu har han tänkt så det knakat hela natten på Shagerska palatset och jag ser med spänning fram emot var han idag slänger in handduken någonstans????
Men vi vet av erfarenhet att en Sosse inte frivilligt lämnar ifrån sig maten,nej jag menar ju makten..... så spänningen är olidlig.....


Jag kommer att befinna mig utanför Rosenbad klockan 10.00 för att ta del av den presskonferens som utlovats..............................

Ja, vad är det jag har sagt sedan länge, byt ut odugliga till dugliga, vite, vite!!!

Okunnighet är det farligaste som finns, och endast kunskap kan rädda vår värd, men den stora massan av människor har inte fattat det ännu.


Blir det stor ommöblering i den Svenska regeringen idag, så lovar jag att ikväll och inatt festa loss på Riche med hela gänget, så håll i hatten , för om ett par timmar så vet vi hälsar er en mycket triggad HS

1 kommentar:

  1. Ja, Käära Honorine. Jag förhoppas uppå att du ej uppstassat dig en gnutta för tiderligt, vad avgälla detta festande uppå det så pass anrika Riche, TY som vi nu ALLA samt envar nu förveta, så funnos EJ någon som helst anledning till att befinna sig där uti syftet att fira!!!!!!!

    Någon som helst förändering uti rikets styrelse kommer det ICKE att bliva. Nej, förklaringen samt förfarandet huru man nu skola åtgärda denna gruverliga fadäs, bestå som vanerlit utav mantrat "Skola, Vård,Omsorg!!!!!!!!! Denna fras voro redan väl inskolad medelst hjälp av en alert mediatränare, då den som tur äro, Småländske Ministern som skola avhålla uti slantarne, icke innehade något att förtälja. Han äro väl passande, då han ju per automatik kunna detta till fullo, uti egenskap av att vara just Smålänning. Däruppå kunna vi andäktigt avlyssna då damen från Kristianstad fnittrade fram mantrat uti ren glädjeextas. Vi fingo strax däruppå, efter att den gastkramande presskonferensen voro avslutad, erfara, att denna halvt hystreiskt fnittrande dam, äro vigd vid en man som till stor del tillsett, att Herr Stövlén nu avsitta uppå denna så vikterliga post.

    Summa sumarum: Vi fingo ICKE med en enda stavelse få veta huru man nu innehaver för avsikt att itutaga med själva problemet. Kunna det vara så enkelt, att vi EJ innehaver med detta att göra,
    hälsas här med stor förundran,
    Ruban

    SvaraRadera