Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

tisdag 25 juli 2017

Finns det någon som vår Herr Stövlén??????????????????????????????????

Jag tappade hakan, knäna skallrade, jag fick kroppen att skaka och ögonen höll på att ramla ut, öronen trillade nästintill av mitt ansikte, vad var det som sades i rutan?????


Jo där stod vår landsfader Herr Stövlén och talade om vad han skulle kunna tänka sig att göra i framtiden............för att rädda vårt land från idioter....

Sammankallade till pressträff och tog med sig ett gäng av the gang, som stöttade honom så fint, så han inte ramlade ihop------


Vad är det som pågår inom vårt Svenska försvar????


Och vad har de stoppat in den kvinna , den Generaldirektör som vägrade lyda Svensk lag?
Har hon tappat rösten, har hon skickats på långsemester, eller trampar hon omkring på den politiska Elefantkyrkogården där så många andra fd, misslyckade politiker går och harvar?????

Varför kan hon inte själv tala?

Har hon yppandeförbud??????

Nej fy tusan, jag skäms över mitt land och dess dåliga politiker med svaga bakgrunder och inget ansvar.......

Ska åka hem och meditera några dygn, innan jag orkar ta tag i det vanliga livet igen...


Varför ska jag skämmas hela tiden över att vara svensk???? Förklara detta för mig om ni kan? hälsar er en mycket nedstämd Grevinna

1 kommentar:

  1. Käära Honorine. Det finnes enkom ett enda svar uppå den frågan, och det äro AVGÅ NUUUUUUUUUUUUU Herr Stövlén, ty vi kunna icke mer utstånda fler "misstag" som göres uti parti samt minut,
    hälsar dig en som ej heller yves över att vara Svensk,
    Ruban

    SvaraRadera