Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

tisdag 12 december 2017

Man stoppar synålar i Clementinerna i affären, nu är de tokiga på riktigt!!!!!Kan vi få lyfta ut alla sjuka människor ur vårt samhälle tack!!!

Ja, som ni vet så menar jag psykiskt riktigt sjuka i sina huvuden, kan vi ta bort dem från samhället, kan vi återuppliva mentalsjukhusen igen, så dessa dårar kan sitta inlåsta forewer?

Allting förstörs och förgörs, människans ondska finner inga gränser, jag vill inte ha dessa idioter som smäller bomber, terroriserar, ger sig på barn och djur och även nu döda ting, det måste vara väldigt kul att stoppa synålar i frukten i affärerna så står du där utanför och flinar i lönndom din idiot.
Ta er samman och försvinn alla luspälsar så länge ni inte har en enda cell i skallen som sitter på rätt ställe. HS

2 kommentarer:

  1. Dear Wiveka. I do really like Everything you said here. More of this please!!!!

    My ginger little Anna

    SvaraRadera
  2. Jag vill inte ha människor med ondska som sitt vapen vare sig i mitt närområde, hem eller land. Jag värnar om det goda, det onda skall bort,idag har en kille blivit ihjälskuren med kniv av en annan jämnårig som hade kniven med sig till skolan, är det så vi vill ha det? Ska vi vara livrädda för att barn från andra länder kommer hit och tar egna lagar med sig från sina hemländer, ska de svenska ungarna behöva vara jätterädda i sin skola och aldrig veta om någon drar en kniv i dem för att de kanske tittat fel eller skratta fel.jag vägrar att låta mitt land förstöras, ni alla tanter som vill ta hand om alla ensamkommande pojkar, ja med gör det då, men inte här, vi ber er, ta dem med er och res till Kanarieöarna eller var som helst, vi klarar oss bra utan både dem och er tanter. Nu får det banne mig bli ett slut på detta våld som finns överallt i vårt samhälle efter att vi har öppnat våra gränser och det smet in en drös av de som inte är goda människor, jag vill inte ha dem här fattar ni inte det herrpolitiker som är så fega och talar med kluvna tungor allt för att få en röst i valet, ni ska ha en spark i röven istället anser jag Honorine

    SvaraRadera