Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

tisdag 14 februari 2012

OBS OBS resan skjuts upp till imorgon.....

Jag känner mig aningens opasslig idag kära vänner, och har därför ringt upp Bromma Airport och berättat detta, vilket de naurligtvis beklagade djupt. Där hade ju inringd personal, enkom för dagen redan anlänt för att eskortera de två Grevinnorna den första biten till Paris.

Min lille Julius Jr. kommer nämligen hem idag, i ett ärende i stan, och han reser imorgon på ny arbetsresa till Hongkong- Bangkok -Shanghai- Malaysia- sedan tillbaka till  Hongkong!!!!!Stackars barn säger jag, dessa evinnerliga resor, men det goda i soppan är den att Rubie och jag reser med honom istället, och landar i Paris i morgoneftermiddag, tar in på RITZ över natten, och fortsätter fredagmorgon med Africanlines direkt till Brazzaville där .......................våra sherpas väntar..............................!!!!!!!!!!!!!!!!
Nej, nu vilar jag lite till, den var en mycket underhållande tillställning igårkväll, och Allan spred glädje genom att spela mungiga, och Kosken steppade till detta stycke!!!!!! Mer säger jag inte, ni anar att det var icke som ett begravningkalas direkt. Wivekas lilla Winston gjorde stor succé, och trots att han kissade på äkta mattan är han mer än förlåten. Lite mer kaffe från Fortune & Masion så blir det mera klart i huvudet, tänk att jag blir så trött i huvudet då det är fest, något jag inte tål??????????hälsar HS

1 kommentar:

  1. Kära Honorine, så ohemult klokt av dig att uppringa detta Bromma,trots att personalen redan stod i stram givakt, inväntandes oss. Det är nu en gång beklagligt att du så gott som alltid skall bli så pass dålig, då det har kalasats. Kan det vara så pass illa, att det är den så lilla nätta Elsa som allt för dåligt avdiskar porslinet??
    Det bör dock erkännas att ävenledes jag har en slags "sjuka" i dag. Bättre då att avresa i morgon, då vi ju dessutom får ett sådant infernaliskt trevligt sällskap av den så äldste gossen Julius JR. Han är ju SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ urban, den lilla rackaren.

    Jag måste då VERKLIGEN avtacka dig för denna så formidabelt trevliga fest du anordnade. Det var en stor fröjd att få både se samt höra Allan traktera denna mungiga. Jag hann räkna ända upp till 3 toner han träffade rätt. Dessa toner VAR så innerligt vackra. Att få se samt uppleva denne Kosken slå av en yster stepp, var dock något jag aldrig kommer att förgäta, på min ära!!

    Att den så rare Winston passade på att slå en liten diskret drill på den allt för äkta mattan, kan jag absolut förstå, då Wiveca icke tog sig tid med att utgå för att avrasta denne hund.

    Nu skall jag nederkrypa mellan de så pass hårdmanglade lakanen, för att på så vis taga avsekd från dem, då det hädanefter mer kommer att gälla sandinnehållande sovsäckar. Dessutom gäller det att icke upptrissa den så ickeattraktiva gnupanikerade känslan, då det så svarta mörkret sänker sig över både stock samt sten,
    hälsar dig,
    Rubie

    SvaraRadera