Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

fredag 24 februari 2017

Då blir jag mycket förbannad!!!

En sak som retar gallfeber på mig är då jag läser om medmänniskor som kan skriva nedsättande om äldre personer!
Mitt hjärta brusar, min själ blir svart och min känsla av ren och skär hämnd bubblar inom mig!


Därutav så har jag också gjort väldigt rent runt mitt hus, exakt så är det, jag vägrar att ha något som helst med människor att göra som är hånfulla mot äldre personer, och i dessa fall jag tänker på är det också släktingar som de kan ge sig på och uttrycka sina fula trynen med hånfulla kommentarer!

Jag trodde i min enfald att dessa människor sedan länge var utrotade, men ack så fel jag tog, deras fula trynen dyker upp då och då, vilket gör mig så missmodig, de tar ens energi, de sänder ut fula tankar, jag skulle vilja knyckla ihop dem och kasta dem över klaffbron, om jag kunde!!!! Men de är förmodade så korkade att de flyter hälsar en upprörd HS

Se så glad man kan vara !!

1 kommentar:

  1. Efter att jag får rensa min hjärna så släpper det, gud ske lov och jag kan andas fritt igen, och jag får rådet från många håll: bry dig ine om dessa människorbarn som har mossa i huvudet samt elakhet i sina ådror, det tar för mycket energi, och det må vara sant, men ack så skönt att bli av med dessa dumbommar!!!!!!

    SvaraRadera