Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

måndag 27 februari 2017

Julius JR letar desperat efter familjen som försvann,,,,,,,,,


Det är en stor oro som jag inte kan tygla, så nu är det dags att plocka fram såväl stärkande, lugnande och smärtstillande???? för Julius JR min äldste son i Toronto som är chef på Secret service får ingen ordning på var familjen med stort F tagit vägen?????

Danilo, Oskarius, Esterellerina Viktualia, hallå var befinner ni er och varför??????? Hela riket väntar på svar!

1 kommentar:

  1. Jösses, Kära Honorine, sååå du förskrämmer mig NU!!!!!!! Då icke ens den gode Julius Jr ej kunna utlista var detta så pass nobla par SAMT de arma barnen ivägentagit, gör ävenledes detta mig också nervsjuk. Jag tarvar genast ombedja Camina att tillverka genomgripande grötomslag, och dessa skola innehålla ren kli, ty NU anar jag obehagerliga ugglor uti mossen!!!!!
    Jag tarvar ävenledes en stor pris tuggsnus, ty det visste redan de gamla hedningarne att det avhjälpte då den stora krisen nederföll över dem. Här bör jag genast avsluta detta samtal, då jag innehaver ruggiga förkänningar av att strax dåna,
    hälsar dig en kraftlös,
    Ruban

    SvaraRadera