Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

lördag 25 februari 2017

Var har Prinkronsessan Viktualia med familj tagit vägen?????



Jag for in till Saga Slott i gårfm för att överlämna en present till femåringen Estellerine Ballerina , men det var neddragna rullgardiner runtom, och huset verkade övergivet, inte en människa syntes där.

Vi som känner familjen hade naturligtvis förväntat oss ett öppethus där dörrarna stod vidöppna, nåja, men att det varit fart och fläkt där.


Jag ringde Alex direkt och frågade om han visste något?

Han trodde att de farit till Mongoliet på en semesterresa, men hade inte mer information än så. Det tror jag inte, och i detta nu har jag talat med JulleJR som lovat att ta upp detta på morgonmötet imorgon då han har jour i stabsfunktionen på Secret service i Toronto där han numera är stationerad.

Vad har denna familj tagit vägen, hela världen oroar sig och jag själv undrar vad jag ska göra av den Elefantbet som jag hade tänkt tillägna lilla Estellerine????? Det känns inte så trevligt för mig heller att stå här med den inslagen och klar hälsar HS 

4 kommentarer:

  1. Men Herre Min Je, Kära Honorine!!!!! VAD äro det jag avhörer?? Stodo du där helt enkelt med ett oförättat ärende en dag som denna????? Och detta uti sällskap av denna elfenbensbete och allting. Kunna de möjerligen avleka kurragömma, eller varföre icke "Gömma nyckeln"? Men å andra sidan, kunna de väl för bövelen tillse att staben av tjänstehjon kunnat vidöppnat själva dörren. Nej här på min ära, utvilar något sjusärdeles skumt, mååå jag då få utsäga uti all mim prakt.
    Så listerligt av dig, att vidtala Julle JR angående denna statshemlighet, ty HÄR vankas skandaler!!!!!
    Innehaver du icke vidtalat Silvan och Kalle? De om några torde väl ändock kunna omtala för dig vad uti hela fridens namn de sysslar med. Man kunna ju anse, att Prinkonsessan samt Danilo innehaver full kunskap om, att omedelbums omta för hela landet var de hade tänkt att ärna sig. Ja, som du ser, så tyckes hela Sverieget hava fallit omkull under dessa år vi bortavarit.
    Här uppå Rubinsteinska emotser vi vidare information så snart du får erfara slik,
    hälsar dig en starkt upprörd,
    Ruban SAMT Själve Översten

    SvaraRadera
  2. Dimmorna ligger höljda över hela presskåren såväl i Sverige som i övriga omvärlden. Julle JR har arbetat på fallet hela natten rapporterar han, men de är som uppslukadehela familjen, må de vara i Brasil och umgås med någon syjunta, med faibless för småstygnsbroderi? Kalle vägrar svara i sin telefon och själv tänker jag skänka Elefantbeten till Bukowsiks där de får sälja ut den till högstbjudande och sedan glömma hela saken. HS

    SvaraRadera
  3. Hmmmm, Käääära Honorine!!!!! Nu då du innehava så pass sluga missaningar angående broderiet, haver jag nu ävenledes tankar som kunna gånga uti dina, så att utsäga. I samt med detta, oroar jag mig stark över utifall någon uti syföreningen flinka små handsingar skola slinta med nålen, så att det mööööjerligen hamnade uti Prinkonsessans ansikte, ty detta Käära Honorine, skulle vara en hemskans fadäs,
    hälsar dig en som fortfara att begrunda detta,
    Ruban

    SvaraRadera
  4. Vi åro alla nervösa uti fingerspetsarna kan jag säga då denna prinkronsessliga familj bara försvunnit, och det som bryder mitt huvud är att de lyckats få den kungliga nyhetstörstande mediabevakningen att knipa ihop, ja då är det fara på färde, det luktar gammaldags mygel .......

    SvaraRadera