Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

söndag 26 februari 2017

Oscarsgalan gick väl inte som de svenske ville.............

Jag tackade nej till den inbjudan som gavs mig, redan innan jag hörde att Lass Rolfsgård inte fick en biljett. Jag ansåg redan i detta läge att han som ändå spelat huvudrollen i filmen om EVO skulle få en möjlighet att få se LA.
Så många gånger jag själv varit där , jag kan berätta att jag rest i cockpit från Kastrup till LA, men det var en historia i sig, det var inte lätt att sitta där och vara helt tyst under hela flygningen, men enda chansen att ta sig dit just då.
Vilka fester har jag inte varit på där, en natt hade vi suttit och diskuterat det svenska flygets historia då en av våra LA vänner , inga namn skulle ta sig hem i egen bil på morgonsidan, och jag med stora ögon såg hur han höll sig i raden av bilar på gatan innan han äntligen hittade sin egen som han framförde i sick sack på gatan, och det var då jag lärde mig att ja så gör man i LA!!!!!!!!!!!

Men nu är det inte mina gamla minnen vi ska tala om, utan om denne Rolfsgård som får åka tomhänt hem igen, och hade det frågat mig så hade de aldrig behövt att åka dit och kosta på sig.....

Sverige gör inga storfilmer längre då vår Gudfader Bergo Ingmann är ur tiden. Efter honom ......ingenting....skräp --crap-----

För övrigt väntar jag hem min älskade lille son från Spanien och Malaga där han tittat till det hus som han uppför där, jag är så glad att återse honom, han hälsade på en gång nere i Djungeln, men annars har tiden gått, och hans liv på banken i London och tillsammans med Brian så lever han ett fint liv, men eftersom han bygger sig ett rejält hus nere utanför Malaga så får mor glädjen av att möta honom idag då han mellanlandar och kommer hem till sin fädernegård, jag är exalterad och kan knappast vänta tills han dyker upp här min lille pojke som numera är vuxen och klarar sig utan kära mor, ja tänk så åren går?????????????????????????????????????????????

Jag har bett att Toivo tillreder våfflor med färska jordgubbar och lättvispad grädde, hans favoritmat sedan späd ålder..............jag är ju ändå bara en mor hälsar en rörd HS
Toivo anser tydligen att det flytande är det viktiga????????????????????????????????????????????????

1 kommentar:

  1. Men Käääära honorine, så jag härsitter samt urvrider den riktigt STORA monogrammerade näsduken. Tårar fälles en masse, då jag avhörer att Lille Brian äro i antågande. Ja, betänk dock så pass åren framnalkas. Detta kunna nu du avse med det så blottade ögat, då han uppvuxit så till den milda graaaaad.
    Förhppas nu enkom att den Lille fortfar att älska dessa så pass frasiga våfflor med ärovördiga tillbehör.

    Vad gäller denna film som tyderligen härjar uppå cinematograferne, bör jag dock få säga, att detta giver jag blanka fasingen uti, ty de äro ju alderig något att framvisa. Så, jag kunna liksom du förundra, varföre dessa "aktörer" till LA for, då de ändock ej voro något för den så vida världen att påtitta.
    Du nämner en högpresterande personage vid namn Lass Rolgård som skulle hava likt en kasperdocka, sprattlat omkring och kallat sig EVO!!!!! Kunna det verkerligen vara ett passande namn för en karl??
    Äro det någon man torde igenkänna, eller va bah???!!!!
    Nej tackar vet jag Gösta Ekman d.ä. DÄR kunde man verkerligen omtala om konst uppå skyhög nivå,
    hälsar dig,
    Ruban

    SvaraRadera