Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

tisdag 30 maj 2017

Irina Baronova , den grånande ballerinan har hittat en ny man.......

Ja, det är inte ett chockbesked i sig för hennes sätt att ta sig fram i världen har alltid varit den strategin. Byta upp sig så att säga.

Hon  arbetar på det sättet, inte som ballerina, neej, det är längesedan, då hon i sin ungdom kom in på Moskvas  balettskola.  Hon var ett underbarn, hennes pliér var helt outstanding, ingen som hon hade ett sådant sträckt vänsterben, ingen hade en så lång hals, ja hon var extra ordinaire.

Sedan har det varit balettmästare, Militärer, journalister, poliser, skådespelare, domptörer, Hästhandlare och Agronomer, Adel,och även oadel, men alla män med stooooooooooora plånböcker, ja iallafall hade de de innan Irina kom in i bilden, sedan föll den platt och då dansade Irina vidare!!!!


Hon har varit gift med en god vän till familjen under de senare åren, Godsägare på Ektorps Herrgård, där hon hållit sig ganska så i skinnet tror jag, men nu är det på tapeten i alla skvallerblaskor around the world......

Irina Baronova har blivit galet förälskad i en gigolo från Barcelona, som  vad man från säker källa är inblandad i   kriminalitet ute i Europa, och inatt kom det ett fax från henne att hon befinner sig i nöd på Grande Hotell i Åstad, och ville bli hämtad där för att ta skydd en tid hos mig?????????????????????????????????????????????????????????????????????
Hur tänker hon?
Har inte jag annat att stå i? Här byggs hela källaren om till skyddsrum, här nalkas sommaren med alla sina events, jag har mitt sommarboende i Visby att ta hand om, mina söner kanske kommer hem någon stund????????????????????????? Ja jag har som vi skämtsamt säger här på landet: häcken full!!!!!!!!!

Den kvinnan ställer då alltid till det för mig, och en kriminell i mitt hus, aldrig i livet svarade jag med återvändande fax! Och nu har jag resolut dragit ur kontakten, så kan man också göra hälsar en irriterad HS
Se hur min fina skog skjuter skott!!!!!! Jag är så stolt över mina domäner.........

1 kommentar:

  1. Jösses Amalia, Käära Hoorine!!!!!!!!!!!!!!!
    Att enkom innehava maaaage att utfråga dig om en slik sak!!!!!
    Om Irina nu innehavt den rikterligt dåliga smaken att involvera sig med en tvättäkta kanalje, bör hon nog uppå egen hand så att utsäga, urtvätta hennes egna smutsiga byk.

    Nedförsbacken tyckes vara rätt brant uti detta fallet, men vad kunna hon uträkna med, då hon nu äro lite till åren kommen. Tacka Bövelen för att hon uteblivit smickrad så till den milda graaad, då en gigolo till på köpet, utkastar sina blickar uppå den bedagade damen, för att strax däruppå infånga henne uti hans nät.

    Du innehaver avgjort ett synnerligen klokt beslut, då du helt enkelt utdragit själva kontakten.

    Vad dina söner anbelangar, så förhoppas jag på att dessa görer dig den äran ett ynka litet ögonblick nu då sommaren ändock äro här,
    hälsar dig en med förhoppningar om att så utebliver fallet,
    Ruban

    SvaraRadera