Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

torsdag 24 november 2011

Nu slänger jag mig på planet till Londres.....

Nu är petit moi oroad, då jag fick höra att den ryske lurendrejaren Anatonov blivit gripen i London.......Min lille C-J höll ju på att involvera sig i ett samarbete för en tid sedan dåvi funderade på att lägga in ett förslag angående ombyggandet av den del av stan som kallas "Slussen". Jag var med till Mockba flertal gånger under våra förhandlingar, MEN det var något som ICKE stämde med denne ryske man , så vi drog oss ur.

Nu får jag höra på nyheterna att han gripits i London, och där befinner sig min yngste just nu, ja inte i affärer VAD JAG VET????? Utan för att hälsa på sin nye boyfriend Christian som studerar och bor där.
Men jag blir oroad av att höra att min minste är i samma stad som denne ryss, och hur ser vårs buissness ut egentligen? Jag vill ha det hela utrett öga för öga så att säga.

Vad ska inte en mor behöva hålla koll på?Allt säger jag, trots att barnen är vuxna, jag tycker att de snart borde stå på egna ben, men då de är så pass stora förmögenheter inblandade i mitt liv som skall växa hela tiden, så måste jag vara på min vakt, så är det bara.....jag vill inte veta av någon penningtvätt, mina sedlar duger så bra som de är!!!!!!!!
"A foggy day in London town" stämmer verkligen in denna tidiga morgon!  Nu ska jag bara ta en taxicar in till Castelton Hotel där sonen bor. HAN VET ICKE OM ATT MOR HAR ANLÄNT! See you!
hälsar en stressad HS

3 kommentarer:

  1. Dessa gossar, kära Honorine! De kommer att giva dig grå hår, om det skall hålla på att joxa med familjens penningar på det vis du misstänker. OM de icke är så infernaliskt ekonomiskt sinnade, bör de nog avhålla sig från att göra affärer med tvivelaktiga personer. Det kan vara allt för enkelt att avlura dem egendom, som icke endast tillhör dem. HAR någon av dem något att göra med denne så Ryske man? Och i sådana fall. Är det på det viset att de tror att de kan använda släktens slantar lite hur som haver??? Du kan ju för bövelen bli bankrutt på kuppen.

    Det är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ formidabelt bra, att du sätter sleven där den skall vara. Nämligen i grytan, och ingen annan stans.

    Har man således haffat denne så skurkaktige person? KAN Julius JR ha något med detta skumrask att göra?? DET kan man väl dock ändå icke tro. SÄPOman och allt.

    Checka nu in på ditt hotell med en faslig fart, för att sedan se till att du konfronterar denne son. Jag tror icke att han vågar undanhålla dig sanningen.

    Detta är på min ära, än mer ruskigt än detta så nyligen avlagda mord, må jag då säga.

    Tänk att du då aldrig skall få dig en lugn sekund! Det är en evinnerlig tur att det snart blir ett oherrans kalas, så att du får vila dina snart så Franska nerver.

    Du borde se till att du införskaffar dig en rekorderlig advokat, som hela tiden håller uppsikt över sekinerna. Det måste väl dock underlätta en smula??

    Detta får således till följd att du icke direkt kommer att avnjuta det Engelska landet, med smog och allting.

    Det kan väl icke vara på det usla viset, att denne så nye fästman till Carl-Jan, har ett litet smutsigt finger med i det spelet. Om han nu är en hejare på det lite mer ekonomiska, så ÄR det ju icke helt otänkbart.

    Jag lider med dig, hälsar en starkt bekymrad,
    Rubina

    SvaraRadera
  2. Tack för att du ger mig energi kära Rubie! Nu har jag tagit C-J i örat och han har visat upp alla, jag säger ALLA våra bankböcker, och det hela är i sin ordning, men det kan behövas en uppsträckning ändå ibland tycker jag som mor!

    SvaraRadera
  3. Absolut, kära Honorine. Det gäller att HELA tiden visa var skåpet skall stå,
    anser din väninna,
    Rubie

    SvaraRadera