Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

torsdag 6 april 2017

Från Katmandu till Hornberga


Hemma igen! Landade nu inatt på ARN, vilken resa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 Jag har inte sovit en blund och det känns i kroppen och i huvudet.....

Tog en Droskbil hem och när jag klev ur den nyss så kände jag: aldrig mer, aldrig att jag far iväg på något enda vettlöst arbete igen.

Så meningslöst att jag får betalt för detta, men inte hjälper det de fattiga i Nepal? Absurt helt enkelt.....

Så får jag höra det första jag hör att USA har skjutit ett antal missiler mot Syrien för att demonstrera att Syrien använde det dödliga giftet Sarin i en attack mot civila häromdagen!

Jaha vad säger jag? Donald, är det rätt det som du gör? Vad kommer att hända efter detta, är det början på ett storkrig?

Inte trodde jag detta för bara något år sedan, men nu är världen så galen så vänta på undergången  tänker jag iallafall göra här hemma på säteriet.

Stilla veckan ser jag på med stillhet, det är det enda jag begär just nu.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar