Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

söndag 23 april 2017

Vilket filmmanus!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ett av de bättre jag läst!!!!!

Jag satte mig ute med kaffekoppen och såg ut över sjön, och började sedan bläddra i det manus  jag tagit med mig ut för att läsa.


Kaffet var iskallt, jag kände att solen gått i moln flera gånger, och mitt i allt hade jag varit ute på en resa genom det manus jag läst utan att kunna ta blicken ifrån det, jag nickade , jag skrattade och jag grät under tiden, det var en fantastisk berättelse!!!

Öm i baken och iskall om händerna gick jag sakta upp mot huset och var helt omtumlad av den läsningen!

Det mest fantastiska av allt , var att det är jag själv som skrivit detta manus och låtit det legat och mogna en tid, och just idag kände jag, DET HÅLLER!

Lyckokänsla i hela kroppen! Jag är om inte ett geni, så näst intill hälsar er en jublande glad Honorine

1 kommentar:

  1. Så oerhört intressant, Käära Honorine. Detta skulle jag medelst stor lust vilja utläsa om detta ginge för sig,
    hälsar dig en kolossalt nyfiken,
    Ruban

    SvaraRadera