Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

söndag 16 april 2017

I Turkiet har Erdogan vunnit valet, och världsfreden känns allt längre bort....och själv drar jag in till stan och festar!

Ja sidan har vunnit i Turkiet och Erdogan har makten, totalmakten fram till 2029- Nu så ligger vi ännu sämre till med världsfreden.

Ska bli spännande att se hur många  Svenskar som numera vill fara till Turkiet på semester????????

Säkert många, för politik är väl inte det vi soldyrkande och billig öl köpande svenska turister kan så mycket om?

Men jag kan inte styra över något och nöjer mig med att bläddra i mitt nyvunna receptblock som jag fick som en fin gest av Dr. Tallbarr/Tallkott  då han gästade mig idag!

Suveränt av mig att få honom till detta, jag är lite stolt över mig själv, nja det är kanske överdrift men jag är sådan som ni vet, högröstad och maktlysten, ibland nonchalant och streber men å andra sidan kan jag vara oerhört trevlig och generös enligt mina söner iallafall!

Nu kommer snart en Taxibil som skall ta mig in till stan för att uppsöka ett par ställen där jag kan se och synas med de andra jetsetarna, jag måste bara visa kvällens outfit!!!! Godkväll och hoppas er natt blir en god natt hälsar HS




1 kommentar:

  1. Ja, Käära Honorine. Vad denna så kallade outfit anbelangar, tarvar du icke rädas att du EJ försynes, ty DEN min vän voro EJ allt för fager!!!!!!!
    Om du utgår uti en slik sak äro det av högsta vikt, att du ICKE medtager dig receptblocket, ty då förkomma du få allt för många kamerader som vilja innehava både det ena SAMT det andra. Jag anser att det för tillfället räcka med den kommande rättegången avgällande den lilla fadäsen som konstaplarne kalla for fortkörning.

    Annars kunna jag enkom utbrista uti ett grattis till att du kunna avlurat denne Doktor Tallbarr/Tallkotte detta så pass intima receptblock.

    Vad avgäller denna ruskiga personage som nu sitta samt trona uppå Turkiets allt folk, äro det allt för hemskt för att på rikterligt kunna intaga detta uti hjärnan. Dessa fruktansvärda herrar haver nu blivit ALLT FÖR MÅNGA uti världen. De finnas snart sagt uti alla världsdelar. Nu luktar det ej längre 30-tal. NEJ det STINKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Tyvärr äro det ej alla som innehaver ens en gnutta förstånd om att bojkotta slika länder, då som du så rikterligt sade, att ölen äro billig samt att solen skiner på dessa fän. Dessutom vågar de troligen ej vistas utanför de stängsel de hyses inom, så det äro enkom att blunda hårt, för att utibland kisa till då ölen nederställes uppå bordet,
    hälsar dig en som numer inplacerat ett otal länder dit jag alderig i mitt liv skulle ditfara till, ty vem vill gynna slika svi...... som leva flott på stupida männskor trångsynta hjärnor,
    Ruban

    SvaraRadera