Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

fredag 21 april 2017

Nystruket ansikte och nyklippt, dock ej avklippt hår gör mig oerhört attraktiv!!!!

Ni känner väl till detta att självskryt luktar illa osv. Så har det varit förr, men icke idag, då det är alldeles självklart att framhäva sig själv i egoismens tecken.

Du som ofta är ute i stora vida världen känner igen det, helt säkert!
Vi framhäver oss själva och att tala gott om sig själv är INTE att skryta!
Det är gammaldags och helt förlegat bara så att ni alla vet!


Men det gäller att kunna detta med finess, och det är icke det enklaste, jag var på en föreläsning nyligen tillsammans med min Advokat Örnclo, där detta togs upp och min Advokat ansåg det vara lite too much, och betänk då hans ringa ålder, medan jag själv njöt och kände, att äntligen lever jag i den tid där jag hör hemma, och har till slut hittat hem!

"Inte ska väl jag" ????
Äsch då, den här gamla trasan.....

Att vi har svårt att ta komplimanger vet alla om, men jag har alltid gillat att säga TACK! Då har jag ansetts lite stöddig och lite förmer än de andra???????

Släng er i väggen, mitt ansikte är sedan lilla Sheri omhändertagit detta, pressat, strukit och sedan satt det på plats igen gjort det väldigt snyggt, och sedan vidare till Grejtlings Frisöreri där Joanna behandlade mitt hår med vördnad, med oljor och doftande inslag gjorde hon mitt hår till ett underbart svall som ringlar sig ner över min rygg!


Jag ser hur andra kan läsa detta och tugga fradga av avsky, vilken vidrig människa som framhäver sig själv!!!!!!!!!!!!

Jag bjuder på det denna fredag då solen skiner in på mitt skrivbord, och då jag tagit bort mina morgontidningar behöver jag icke delta i all världens ondska och Radio bortplockad behöver jag ej lida av världens oro, telefonen används bara i nödfall vilket ger mig en ro i kroppen, och härute på landsbygden går jag bara omkring i mina egna tankar och bryr mig inte om någonting annat än mig själv!!!!!

Får se hur länge jag står ut?

Hälsar en oerhört snygg HS



5 kommentarer:

  1. Du är och har alltid vara lite märkvärdig, det vet vi andra om, och vi har aldrig gillat dig , du är bara för vidrig! Tror du att du är något, något förmer än alla vi andra? Ta din hästar och katter och dra dit pepparn växer.

    SvaraRadera
  2. Ja, Käära Honorine, så pass rätt du innehaver uti denna förfråga!!!!!
    Tyvärr haver jag en gnutta problem uti vissa fall då det gälla att högt samt tyderligt omtala, att DETTA haver jag avgjort förbålt bra.

    Vad avgälla mitt yttre, utfinnes tyvärr inga stora fagra ord att utsäga om. Ej heller skola en kurs uti "det yttreämnet" göra någon verkan, då de enkom gälla att taga mig en mycket snabb titt uti spegeln.

    Det äro formidabelt bra, att de unga personagerne som innehava sååååååååååååååååå välderligt många år framföre sig, kunna omtala att det äro nöjda samt belåtna med det de innehaver åstadkommit utan att för den skull blygas. Enkom på detta sätt uppbygga de sina självkänslor UTAN att få hybris, vilket man som regel innehava uti detta land, om man som sagt äro uttalat nöjd,
    hälsar dig en som medhåller dig uti ämnet,
    Ruban

    SvaraRadera
  3. Till dig du synnerligen anonyma som anser att Honorine är vidrig. Vet du? Då en person som du sticker ut sitt fula tryne, för att sedan spy galla på den som vågar något, bara SKRIKER ut sin avund.

    Inte nog med att du ger dig på henne, nej du måste även gå på de oskyldiga hästarna och katterna.

    Tvi vaaaaaaale för bittra missunsamma typer.

    MVH
    Vanja Cantin

    SvaraRadera
  4. Tack Vanja för att sympatiserar med mig.Jag skulle aldrig själv sjunka så lågt som denne anonyme person gjort, men hoppas det gjorde den människan lite lättare om hjärtat MVH Honorine

    SvaraRadera
  5. Det var så lite så. Trevligt om man kan stå bi en medmänniska.

    MVH
    Vanja Cantin

    SvaraRadera