Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

torsdag 19 januari 2012

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄntligen klar.........

Den sista tavlan i utställningen är klar!!!!! Men då inget får visas före vernissagen, så ger jag ett litet smakprov på hur den kan se ut......en liten vårhälsning till Kina från petit moi!

Det börjar så sakteliga ljusna utanför mina fönster, och jag skall sätta på mig skidorna och åka ett par mil, innan det blir en kall avrivning nere i min vanliga vak, och sedan mina vänner tänker jag sova hela dagen, det har jag förtjänat, hahaha så rolig jag är.....Ja, visst har jag förtjäntat och tjänat min vila, pengarna kommer att strömma in efter vernissagen, och Kina och lilleputtlandet kommer att stå varandra närmre i framtiden! Tacka Grevinnan på Hornberga säteri för detta!
See you! HS

2 kommentarer:

  1. HUR skall jag med ett par enkla ord, kära Honorine, kunna omtala hur pass genial du ÄÄÄÄR?? Men det skall till en så tvättäkta Grevinna för att kunna ernå detta resultat på praktiskt taget ingen tid alls. Stor heder till dig, på min ära. Tänk att det "enkom" behövdes denna lilla maniska sejour, för att så fullt kunna närma oss detta så enorma rike, vid namn Kina. Att så pass vackert kunna presentera den så Nordiska våren med några enkla penseldrag, är då verkligen att rekommendera. Således tarvades ingen så falsk utbyteshandel med dessa så omaka Ollonbergs.

    Så det skall skidas ett par ynka mil nu, för att på detta sätt belöna dig denna så maniskt målande prestation. Så gör enkom en dam med ordentligt med ruter i, anser jag enkla person. Däremot är jag lite misstänksam mot denna så pass infernaliskt kalla avrivning i denna isvak. ÄR det icke lite som att verkligen BE om en repris av denna så elaka Konhoninfluensa? Jag enkom spörjer dig detta i all tysthet, kära Honorine. Betänk att du inom det snaraste skall ditsätta dig på detta areoplan inom det snaraste. Jag tror att du redan har fullt upp med att hålla reda på dina allt för pråliga ögonfransar,
    hälsar dig,
    Rubie

    SvaraRadera
  2. PS
    Nu kan jag dock erinra mig, att dessa så onödiga fransar redan avfallit, men man kan dock aldrig vara för säker på att dessa icke hinner utväxa under den så korta tiden som är kvar till själva avfärden,
    hälsar dig åter igen,
    Rubie
    DS

    SvaraRadera