Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

måndag 30 januari 2012

Jag sitter i VIPrummet, längre kommer jag inte .....

Nix, NO, Non, Nej!!!!!! Jag är icke välkommen till Kina , thats it, och detta tack vare Kim Jong ILs hustru!!!!Så infamt säger jag, medan Knas Kvitte sliter sitt hår, men Singaporeanerna är stenhårda, och jag skall sättas på vändande plan mot ARN.  om ett par timmar!!!!!!! Skrattretande ! Men jag bjuder på detta, mitt sätt att göra min stämma hörd utan att säga ett ord!

Nu kommer här två små män som skall eskortera mig till  gaten, jo jag tackar, det är helt i min stil!!!!! See you! hälsar HS

3 kommentarer:

  1. Kära Honorine. Visa nu dessa två ynka män, att du vet exakt hur en slipsten skall dras, och då menar jag att det är du, och enkom DU som har sista ordet i detta ruskiga Kina.

    Tipsa denne nu så hårlösa Kvitte, att det finnes gott om tupèer att fastsätta på skulten om han nu händelsevis bortsliter allt för många strån från denna hjässa.

    Att du fört dig likt en drottning i detta VIPrum, är nu en gång INGET jag tarvar ifrågasätta.

    Nu löper du säkerligen ingen större risk längre, att denne Kvitte kommer att efterfråga fler konstverk från din så privata hand. Hädanefter får han allt se till att skapa något by himself,
    hälsar dig,
    Rubie

    SvaraRadera
  2. Så talar en äkta Grevinna på Rubinsteinska. Jag sitter på flyget och beräknas landa inom en timme svensk tid. Tavlan på Kim Jong Ils hustru har jag med mig, den ligger i sätet bredvid, nu gick de miste om något de små kineserna.....

    SvaraRadera
  3. Här har i sanning de så små Kineserna gått miste om icke mindre än äkta högkulturellt måleri i sann Koreansk anda, kära Honorine. Men DET må de ha för evinnerliga tider,
    hälsar dig en stolt,
    Rubie

    SvaraRadera