Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

måndag 9 januari 2012

En ny leksak till petit moi....

Jag gjorde ett riktigt bra köp idag, då jag var inne på Öfre Östermalm och träffade skönhetsexperten. Glad i hågen av resultatet, gick jag in här och tittade på lite nya bilar. Eftersom rött är min favoritfärg, så fastnade jag för den här lilla Mustangen! Problemet är att jag får den icke förrän i morgonfm, jag förstår inte varför jag skall behöva vänta såååååå länge.

Nu kan jag iallafall reta Allan Ollonberg till vansinne, med den här skönheten! Det är värt allting!  Jag kan knappt nå mig...........jag går och lägger mig nu, så att det snart blir morgon........see you!!! HS

1 kommentar:

  1. Ja herre Jösses, kära Honorine, en sådan grann liten rackare du gått och skaffat dig, må jag då säga. Nu min själ kittlar det i Rubinas bilnerv å det gruvligaste. Jag kvistar över till dig så fort att lilla Elsa sett till att du fått i dig ditt morgonkaffe. DÅ min vän skall vi ut och testa för att se vad DEN lilla rödingen går för. Bli icke allt för ledsen om jag omkör dig, trots att du nedertrycker den ädla gaspedalen i botten. Ännu har INGEN omkört en von Oben. Dagen till ära kommer jag att framdriva min lilla gula Mazerati, så att vi icke löper risk att förväxlas, då det så infernaliskt äkta paret vid namn Ollonberg skall uttitta genom deras alla fönster, då det skall drivas i en farlig hastighet runt deras så magra ägor. Jag kan rekommendera dig att utsräcka en av dina lediga händer från bilfönstret, för att på så sätt ännu mer äckla den annars så magstarka Allan. KAN vara ett effektivt sätt att nedtona hans så eviga hunger. Tag dock icke med någon allt för lång sjal som sedan skall fastna i ett av däcken, ty du VET ju hur pass illa det gick för.....

    Detta bör dock undanhållas både Själve Översten samt äkta makan Silvan, då de genast vill medfölja på denna så äventyrliga galej,
    hälsar dig,
    Rubie, som redan står i startgroparna.

    SvaraRadera