Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

lördag 21 januari 2012

Kaffetåren under bar himmel är ändå det allra bästa.....

Tänk att kaffet under bar himmel är något alldeles särdeles välsmakande!
 All heder till mina  tjänsteandar som håller ordning på skyltar och liknande, inte för inte tar jag tillfället i akt och kontrollerar även sånt då jag spatserar i markerna.
Nu skall här intas lite te och scones, och under tiden fundera ut om jag skall gratulera C-J till förlovningen, eller om jag skall motsätta mig den ?????? Trevlig lördagkväll önskar Honorine

1 kommentar:

  1. Men oj oj OJ, kära Honorine!!! Är det till att det inkommer icke mindre än en svärson på själva Säteriet??? Är denna blivande make icke tillfylles, eller ät det just det fenomenet att du motsätter dig själva äktenskapet?? För jag utgår från att denne lille så väluppfostrade gosse har för avsikt att ingå i det så pass äkta ståndet, nu då förlovning eklateras. Har detta meddelandet neddumpit likt ett brev på posten, eller har du haft dina aningar en längre tid. Skall du påpssa att påhälsa dem, nu då du far iväg i den riktningen?

    Ja, tänk kära Honorine så väldresserade dina tjänstehjon nu en gång ÄR. Att så till den milda grad medhinna att se till att även gatukontorets skyltar både sitter rätt placerade, SAMT att rätt text ävenledes pryder dessa. Det måtte vara en ren och sann njutning att sitta så pass nära denna skylt, medan du intager detta te ute i Guds fria natur,
    hälsar dig,
    Ruban

    SvaraRadera