Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

lördag 21 januari 2012

Lördagsmarch i skog och mark

Äntligen hemma på gården igen, efter en lång, lång promenad i mina marker.
Det har verkligen gjort gott! Friska luften, några kallgrader, och ensamheten, tid för tankar har varit undergörande.
Mina tankar snurrar runt kring telefonsamtalet
och jag kan nu berätta för er att det var min yngste som ringde och berättade att han nu är nyförlovad!!! Ingaged to bee married. Jag är chockad! 
För inte så länge sedan avstyrde jag min äldsta sons trolovning, och nu kommer detta!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Ja TÄNK ett sådant himmelens pyssel det ändå ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR, kära Honorine, då de så pass vuxna gossarne hunnit ända fram till att på egen hand utse äktenskapspartner. En sådan fasa att icke ha full kontroll, eller varför icke rent ut sagt använda mig av det så rätta ordet, nämligen PLI. Är det denne så svårt CP skadade gossen som är den tilltänkta, eller har han hunnit ersatts?
    Tror du att det finnes möjligheter att ävenledes denna gång att avstyra detta, om det nu är din önskan?

    Det är väl i sådana här lägen som du inser att det är alldeles prima att vara ägarinna av denna kolossala markareal, så att det finnes plats för att ordentligt sträcka ut, medan tankarna mal på, för att sedermera framkomma till en bra lösning,
    hälsar dig,
    Rubina

    SvaraRadera
  2. Jammenvafaan ere FRÅÅÅÅÅÅÅGA om? SÅ jäla lite karar ereväl inte så att en snygg kille somru måste gängare me en CPsnubbe. Asså ja sejer bakoman grabben såskaru få sepå enannan. DERU e mumsfillibabba. Ja kan traskaut när fansom helst surru. De ebaå slå en pling såejadär.
    Pussåkram lilla Cal-jan.
    Franke

    SvaraRadera
  3. Jaså!!!!!1Har det lilla råttan fått för sig att höja sin röst? det var länge sedan det hördes något från er . Har ni suttit internerad sedan sist måhända?
    Vilket jag iofs icke bryr mig om, det enda jag har att säga er är att stoppa in svansen och hela kroppen i råttboet igen , och ta en ostbit and shut up!

    SvaraRadera