Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

måndag 30 januari 2012

Rabalder i Singapore ang en av mina tavlor......

Nu ringer Knas Kvitte mitt under flygningen från Tampere till Singapore och berättar att det har knasat till sig med min utställning, då en av tavlorna föreställer en kinesisk agent, och som jag kallat Kim Jong Ils hustru.

Nu vill man inte låta mig få komma in i landet??????? Vad göra? Jag sitter här i buisness och kan inget annat!
Vi får se vad som händer då vi landar om ca fem timmar och trettio minuter hälsar HS

5 kommentarer:

  1. Nu kära Honorine, ryter jag i på skarpen. Du MÅ ICKE ens nedersätta så mycket som en ynka liten tåspets i detta land, då du kan bli haffad av själva polisen för spionage!!!!!!! Hugaligen, säger jag dock. Nu MÅSTE du utlova mig detta. Skulle du fastagas av polisen, tror jag att du ALDRIG mer utkommer från detta så slutna land. Jag kräver att du uppfattar detta som en klar och tydlig order,
    hälsar dig en starkt oroad,
    RUBINA

    PS
    Här kan kanske Carl-Jans så nye fästman komma till tals, genom att låta dig kvarsitta på planet, för att sedan låta det ta dig vart som helst, utom till detta Kina.
    DS

    SvaraRadera
  2. Ta det lugnt kär Rubn! Dont worry, jag är icke alls orolig inför detta, det skulle vara riktigt spännande att se de kinesiska fängelset från insidan hälsar Honorine

    SvaraRadera
  3. Hjälp!!!! Jag tror jag fullkomligt DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNAR, kära Honorine. Hur skall det då bli, då jag ICKE vill att du får se detta så hemska fängelse från icke mindre än själva INSIDAN???????????
    Yuo said, don't worry, but I really am just worried. Beside, I don't think you can speak Mandarin. OOOOOOOOOOOR????
    Attans Bövelen,
    hälsar dig,
    Rubina Algotte Formidable Gondoljäre von Oben

    SvaraRadera
  4. Strålande teckning av hustrun till tyrannen Kim Jong 11. tråkigt att de inte uppskattar din formidabla akvarell. de går miste om en storartat utställning Kulturdamen Kristina

    SvaraRadera
  5. Bästa Honorine!
    Det är värst för kineserna!De förstår ju sig varken på god konst eller fina franska viner.
    Ta nya tag! Resten av världen ligger ju för dina vackra fötter och suktar efter din utsökta konst.
    Denna tavla med det utomordentligt skickligt utförda halssmycket går ju till historien!
    Du har väl försäkrat till fulla värdet(går det)?
    Med utmärkt högaktning tecknar
    Brigitte van Pernelle.

    SvaraRadera