Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

onsdag 29 mars 2017

Det finns en tjuv ibland oss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ordentliga människor, verkar det finnas ont om nuförtiden! Rubina blev av med sina lösa pengar i plånboken samt några kort, är detta inte helt förfärligt?

Vi satte oss på Lilla Operan på våra platser, bredvid Rubina fanns en tom plats , men strax så kom där en äldre kvinna  med bister min och trängde sig ner. Hon plockade med sina väskor, hon satt och hukade sig ner länge och väl för att åtgärda någonting med sina skor, och vips så reste hon sig snabbt och återkom icke , förställningen började, och en annan kvinna kom och intog platsen, och spelet började.
Vid sen hemkomst till Rubinsteinska uppmärksammar Rubina att någon tagit hennes plånbok ur väskan, strax därpå ringer de från Operan och berättar att hennes plånbok inlämnats till receptionen, men nu utan pengar och värdefulla kort.

Så vidriga människor är, man tror att det skall vara en tiggare, en utsatt, en märlklig person , men i detta fall var det en sur svensk äldre dam som fingrade till detta. Skönt att få sina gamla uppfattningar rejält omskakade, så jag ber er medmänniskor. När ni ser en medelålders kvinna med nordiskt utseende med ett surt uttryck i sitt ansikte, OBS OBS OBS! Då är det dags att se upp!!!!!!
En presumtiv tjuv!

Stackars kvinna som går omkring på offentliga lokaler och spejar efter väskor och annat som hon fingerfärdigt kan knyta sina skor och samtidigt norpa till sig det som finns runt hennes radie. Skäms du kvinna, din tjuv, ingen vill ha med en tjuv att göra, tänk på det hälsar en uppbragt HONORINE.
Min glädje över det nya sommarstället grumlades rejält av detta tjuveri, och jag önskar den fula kvinnan inget gott!!!!!!!!!!!!!


För övrigt har jag ju besvär med Adele, den galningen som demonstrerar utanför Hornberga , hon behöver nog få psykiatrisk vård snarast, innan hon blir alltför galen.
OCH vadför detta undrar ni?
Jo, vi bjöd på renskavsgryta förra helgen, då brast det för denna person då hon fick veta detta, och påstår sig vara renarnas gudinna. Ni förstår väl att jag börjar bli orolig, den ena damen stjäl och den andra är galen, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "
                                               DEN TJUVAKTIGA SKATAN
                                                                 instillation
Det var lugnare i djungeln än i gamla hederliga hemlandet"

1 kommentar:

  1. Ja, Käära Honorine. Här avsitter jag och förundrar över huru pass många "rara" damer det finnes, som smilande treverligt gångar till deskar samt receptioner, för att lämna ifrån sig "upphittade" börsar mm. Dessa falska personager som troligen hemmasitter samt ondgör sig över andras illa beteende. Här kunna jag uti detta sammanhang omtala för denna tjuv, att hon missade icke mindre än en hypermoderna tvåkrona. Därföre betänker jag nu uppå, om jag skola försöka att upphitta henne, för att därpå skänka henne denna 2-krona?????

    Vad gälla denna Adele, kunna man nästan syndomhennetänka, ty hon verkar bevara helt från själva vettet,
    hälsar dig en luspank,
    Ruban

    SvaraRadera