Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

torsdag 16 mars 2017

Nu blir det en resa till Inuiterna och paddling står på programmet...

Genialt Rubina, detta du  tog upp så raskt och kvickttänkt om paddling i Inuternas kanaler där i Canada, Donald nappade direkt och vill att vi kommer över så fort tillfälle ges.

Men att klubba sälar, nej du kära väninna, detta är jag icke något för, du vet att måste jag vifta till mot en alltför närgången mygga får jag uppsöka terapi under en längre period efter denna viftning, men klubba ner en dum person har jag inga som helst problem med, ja då menar jag naturligtvis verbalt.


Jag flög privat hem, hur kunde jag glömt att tänka i sådana banor, du märker att jag inte varit ute och rest på länge, åren i djungeln och med all tyngande forskning tog på mina kreativa krafter, det måste medges, men nu skall väl det till mycket om jag inte tar mig tillbaka till mitt mest naturliga tillstånd, nämligen bäst , vackrast och störst!!!!!!!!


Donald mindes jag som en kraftfull man, men han hade tacklat av, lite kutig och lite nasal i talet, javisst åren går även för honom tänkte jag.
Skönt att jag personligen åldras med en sådan stil, elegans och värdighet, vilket gör mig nöjd, och nu skall jag försöka få tag på båda mina söner, skönt att de icke har barn, tänka sig att vara "barnvakt" vakta några barn?????? Det låter horribelt i mina öron, skulle du Rubina kunna se mig att vakta mina söners barn om de nu hade haft några???? Nej, det låter lika märkligt som att jag skulle besöka månen var och varannan dag??????

Nej, anledningen är helt enkelt att jag vill träffa dessa gentlemen är att jag vill förära dem varsin större gåva, efter att jag talat med min Advokat Örnclo som klagar att jag ligger med överskott i flertal Fonder och Enskilda Banken anser mig ha för mycket pengar som belastar deras konton!!!
Ja. är det icke det ena så är det de andra!!!!!

Du kan väl telefonerna mig om funderingarna kring resan med paddling i Canada, så får vi helt sonika lägga upp en plan hälsar en jetleggad Honorine



De var ju dessa små chicha saker jag hade tänkt att packa ner inför mötet med Donald, de hade nog sett lite bättre ut, eller?????

3 kommentarer:

  1. Men Käääääära Honorine dåååååå. Jag berodde att jag upphört med att utfå själva dåndimpen, men icke utsade den där Nicke!!!! Nu nedersitter du troligen för att grunna på vad som utlöst denna dåndimp. Där kunna jag avhjälpa dig uti ett brådrask. Det avgälla naturlemente dessa förfaserliga skor du så pass stolt uppvisar. Tacka du din himmelska stjärna att du förglömde dessa, ty eljest törhända denne generöse Donald EJ vilja öppna börsen vad angår denna resa till Inuiternas land.

    Nog om dessa bannor, ty jag förveta att dessa ändock ej nederfaller uti den goda jorden. Således vilja jag besvara din förfrågan gällande det där om att nedersitta, för att däruppå förpassa barnbarn. Där kunna jag medelst det enkla svaret ukomma uti ett rungande NEJ!!!!! Slika varelser passar icke ihop med din geniala lekamen, ty de kräva allt för mycket uppskattning samt uppmärksamhet uti diverse former. Nej, håll dig mer till tottosarna samt dessa lurviga kissar.

    Här inkomma jag per automatik in på spåret animaler. Då jag så pass ämabelt föreslog att du skulle nederbanka en säl eller tvenne, visste jag ju all redan att svaret voro givet. Slika fasoner tilltala dig icke, men hur trist skulle icke en dag vara, utan att få tetas ett grann så säg???!!!!!

    Hugaligen så pass obehagerligt det måste kännas, nu då du veta att du överbelastar själva bankens konton. Äro det månne kriminellt eller något ännu värre månntro, undrar en som ej äro insatt uti slika delikata spörsmål. Nej, då göra du det ultimata rätta, nämerligen att avgiva de tvenne gamängerna en krafterlig dusör, ty slika medel uti ungherrars kassor störa dem icke överdrivet, om jag utsäger så.

    Skola jag missuppfatta det så, att du vilja innehava mig med på denna utfärd till dessa så pass Grönländska Inuoiters land??? Om du vilja detta, skulle jag infernaliskt gärna mederfölja. Uti slika fall, skola jag omedelbums framtaga lämperligt lexikon, för att däruti utläsa nyttiga användbara ord som kunna tarvas uti diverse situationer, ty här avgälla, att brusha up my Greenlandska.

    Vidtala denne något föråldrade Donald huru han anställer sig till mitt trevna sällskap,
    hälsar dig en förväntansfull,
    Ruban

    SvaraRadera
  2. Aha, är det Grönländska de talas där, no problems, jag talar en utmärkt, något gammeldags Grönländska efter mina år i den Grönländska forskarvärlden. Visserligen längsedan , men ränderna vet du.........går aldrig ur!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Så bra, Kära Honorine. Då pluggar jag in de lite mer nyare orden, så att ävenledes de personager som understiger 47 år författar vad du innehava uppå själva hjärtat,
    hälsar dig en som all redan kunna säga ord du allderig skola tro,
    Ruban

    SvaraRadera