Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

måndag 13 mars 2017

Snart är de här igen!!!!

Vilka då frågar ni er säkert? Är det Ryssen hon menar eller, invasion av nya tiggare till våra gator och torg, så det hela blir lite mer pittoreskt och sydeuropeiskt så att alla som far på semester i lämmeltåg fram och åter till Turkiet, Spanien och Grekland skall igenkännande nicka och säga till varandra, ja de är precis som det brukar vara på semestern, men då är det ju lite mysigt och så där, att sticka åt de stackars fattiga en slant när vi själva har så gott om stålar, och dessutom är SVENSKAR. Vi är ju lite förmer eller iallafall lite dummare än andra människor på vår jord!
Nej, säger då jag med emfas, det är icke detta jag tänker på, utan dessa svenska kvinnor som snart åter skall framplocka sina för korta byxor ur garderoberna för att sätta på sig dessa, och därmed visa sina vita eleganta eller mindre eleganta smalben.

Denna fasa gör att jag själv försöker att endast se rakt fram , och undviker sidotittande, för innan man anar det så dyker de upp igen..


Jag som varje vår hoppas, att nu är dessa korta långbyxor utslitna blir mycket besviken, jodå där kommer de igen, dessa patrullerande damer på gator och torg med dessa förskräckliga urvuxna pants!!!


Snälla tants , lova Honorine för er egen skull och för hennes skull. hon behöver lite sinnesfrid, släng dessa urvuxna byxor, eller skänk dem eller klipp mattrasor av dem, men snälla medmänniskor, sätt dem INTE PÅ ER IGEN ber en skakad HS



Bara jag tänker tanken så har jag svårt att äta den underbart goda morgonvåffla Arne iordningställt !

3 kommentarer:

  1. Käära Honorine. Jag kunna varmt rekommendera dig att gånga uti en gedigen samtalsterapi, ty detta haver jag gjort nu sedan det så pass nya året inträdde. Jag liksom du vilja EJ omkringgå uti denna traumabubbla då temperaturen uppstiga mot de 11 graderne.

    Jag anser att det ej äro rätt samt rikterligt att personager som innehaver en gnutta stil samt smak, ej tarva avsitta uti karantän under ett kvartal eller vad det kunna röra sig om.

    En dag som denna haver jag erfarit ett helt nytt grepp vad gäller dessa bettlare. En man kommer indragandes uti den kommersiella trafiken med de sedvanliga tyckasyndomkorten" som man får nederlagd vid sidan om den plats man utvalt uti fordonet. Nu till det nya greppet inom den branchen.
    Mannen uti fråga voro så pass behängd medelst kors uti kedjor kring hans feta nacke, så att det voro med knapphet han kunna uppehålla ryggen rak. Och se på attan!!!! Utklirrade det icke av småpenningar så att hörselskydd närmast tarvades.

    Kunna det lilla geniala draget påsätta ett litet plåster uppå ditt så starkt själsfördärvade inre då du bäääävar inför dessa CAPRIbrallor, (som jag för överligt starkt betvivlar att damerna uppå sagda ö villja uppbära),
    hälsar dig en nyterapeutad,
    Ruban

    SvaraRadera
  2. Vad säger du Rubina, hade mannen i fråga en så kallad gamnacke, han kanske hade telefonerat för mycket den senaste tiden? Ja, dessa slitna kort de utlägger överallt, och jag som inte tål smitta, blir mycket illa till mods av kladdiga tidningar, bord på restauranter, ledstänger, ja what ever, och måste alltid ha sprit i väskan min för att kunna beblanda mig med pöbeln!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Ja, Kära Honorine. Detta kunna visserlunda innhava sin riktighet, men det finnas dock ett krafterligt MEN uti detta fallet. ALLA de kors han buro runt hans icke allt för taniga hals, skulle utse likt guld. Troligen voro de ävenledes gjorda av solitt slikt. Detta med tillika hans väldigt omniösa mage, tillförde ICKE någon slags fattigdom. NEJ. Han signalerade att han äro Kristen bevars!!!!!?????

    Detta fingo giverlunda till följd, att dessa trenne blomster- samt fågeldrillstjattrande kvinns, GENAST upphalade börsen, för att däruppå tillse att HELA vagnen åsågo huru pass generösa dessa välgörare voro.

    Sååååå pass sorgerligt voro det min vän.


    Dessvärre betror jag, att INGEN av damerna uti själ samt hjärta kände att detta voro en välgärning. Nej, det voro enkom ett spel för gallerierne. Törhända att de högre makterne nu kunna tillse, att dessa damer får en NÅGOT bättre plats där de sedermera skola hamna,
    hälsar dig en som alderig utkommer att förvånas,
    Ruban

    SvaraRadera