Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

måndag 6 mars 2017

Wiveka Womander är galen igen...........



Nu har jag varit inne på Psykakuten för att hämta Wiveka Womander, ja hon hade blivit intagen gårkväll, enligt LOB och hade bråkat med poliser och väktare, och dragit in andra personer också. Winston följde med in naturligtvis, och blev mycket fint omhändertagen av personalen, medan Wiveka själv bråkade sig till en tvångsmedicinering, och låg som en utslagen hjälte då jag inkallades för att ta hand om henne och hunden.

Jag fick ta henne med hem och nu ligger hon nerbäddad i lilla gemaket, medan Winston håller till hos Toivo i köket där det vankas middagsmat snart. Kåldolmar med lingonsylt och potatis. Köttfärs är sparad på min order till den lille .....

Så nu har jag fått Wiveka på halsen igen, det var ju inte så jag tänkt då jag ville bjuda med henne på Lagase igår dels för att för att höra hur hon haft det under mina år utomlands.......dels för att se hur hon mår?????

Vi får hoppas att hon är vid sina sinnen imorgon då jag skall till TVhuset för en intervju angående min vistelse  i djungeln , Arne får köra henne hem till sig imorgon, så blir det, jag orkar inte ha  henne i huset om hon stannar i sitt maniska skov hälsar en stressad HS

Men vad i hela friden har Arne nu gjort? Nu får han snart sluta med sina instillationer, jag blir galen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar