Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

tisdag 21 mars 2017

Vi vill hylla Rubina och inbjuda till ett äkta party i modern stil i samband med.......

Vi, dina alla vänner Rubina vill gratulera Dig till den framgångsrika operationen som du fått genomfört på Vita Krysset av Dr, Skogsbarr, han är ju doktorn på modet i Stockholms innerstad, och just när det gäller Botox och Fillers så skapar han ju nästintill nya personligheter av de gamla!!!!!

Tänk att du valde att lägga Dig under just hans knivar tycker vi alla är sååååå pass intressant så vi inbjuder Dig och Översten samt naturligtvis Dr. Skogsbarr med besättning på ett party som sällan eller aldrig under vår tid upplevts på Hornberga, och vem kommer, ja du anar kanske???????
Roger Moore!!!!!!! Något tilltufsad av ålder och visdom, men han blev översvallande glad över inbjudan och att just du har föryngrat sig så till den milda grad, genom att bara låta "Barran" låta kniven och Botoxen slipa och skrapa sig fritt över hela din lekamen, men det mest spännande för min del är............................................Vilken färg du har valt på ögonen denna gång????????

Violetta som du talat så mycket om??? Eller havsgröna kanske, ja så vi funderar här på Säteriet, vadslagning pågår nere hos ICA-handlarn har jag hört,,,,,,

Tänk vad en liten makeover kan göra???????????????????????????????????????
Tid och plats återkommer jag med då gästlistan är klar hälsar dig en något avundsam Honorine

5 kommentarer:

  1. Men Kääääääääära Honorine då. Inte skall väl jag enkla männska tarva en slik uppmärkersamhet, enkom för att jag nu nederlagt mig uppå själva operationsbordet??? Dock utrullar vi oss uti själva stoftet för din så raaaaara omtanke. Jag vill dock poängtera att Själve Översten äro så att utsäga intakt. Han innehaver således sina gamla anletesdrag kvar.

    Vad gäller valet av ögonfärg, kunna jag härmed medfördela, att dessa kunna förändras beroende på mitt för stundens sinnelag. Jag innehaver numer en liten men naggande god sensor inbakad bakom det så pass högra örat. Man skola ävenledes kunna utkalla den för en slags räv, om du medhänger uti tanken.

    Skola den så grandiosa aktören Roger Moore tilldigkomma under samma galatillställning???? Men det äro helt enkelt rent formidabelt, på min ära. Då du utsäger att hunnit utebliva en gnutta sliten uti ansiktsdragen samt troligen även på andra kroppsdelar, kunna ju denne Dr Skogsbarr helt enkelt kunna uppragga honom så som en prima patient. Dessutom kunna ju ett antal paparazzier därfinnas uppå själva platsen då alla dessa nödiga ingrepp utgöres. Då skola ånyå en folkvandrarehop kunna ditgå medelst jämna mellanrum. Därmed kunna Dr Skogsbarr inhåva rikerligt med dusörer.

    Jag vilja än en gång avtacka dig för detta världsliga evenemang genom att helt enkelt uppvisa mig uti all min nya prakt,
    hälsar dig en splitter ny,
    Rubina Algotte Formidable Gondoljäre Rubinstein

    SvaraRadera
  2. Fått återbud från Silvan som precis skall lägga sig under kniven och har icke fått till sina anletsdrag till att din fest äger rum, men hon skickar sonens maka Fisoa, hon har fått nya tandbissingar hon gärna vill visa upp!!!!Vilken fest det kommer att bli hälsar HS

    SvaraRadera
  3. Käära Honorine,så nedrans spännande detta avlåter. Dels att få invänta Silvans nya look, SAMT att denna Fiosa skola omkringgånga för att ständerligt uppvisa hennes ultravita bissingsfasad. Här kunna dock utelämnas en varning som lyda: OBS solglasögon på då Fiosan avlägger ett ointagande omotiverat leende!!!!
    Huru utebliva det med Kalle måntro, allas vår älskade Tjabo???? Äro det möjerligt månne att än mer förtjusa hans nobla anletsdrag,
    hälsar dig en förfrågande,
    Ruban

    SvaraRadera
  4. Kalle kan tyvärr icke komma, då han jagar fasaner i Alperna tillsammans med Oje, Uje och Paje, de tre vise männen även kallade i skvallerpressen. Fasanerna häckar precis då så I´m sorry Rubina, du fär nöja dig med Fisoa från den kungliga atmosfären!!!!

    SvaraRadera
  5. Ja, ja, Kära Honorine. Jag får väl avhålla mig till de nedre regionerne vad gäller just de så pass Konungserliga personagerna. Dessa Ojar, Ujar samt Pajar gångar naturlemente före oss döderliga,
    hälsar dig en gnutta besviken,
    Ruban

    SvaraRadera