Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

tisdag 14 juni 2011

Detta ständiga resande!

Mina kära vänner! Honorine Stiernspetz här! Jag blir sååå trött på dessa ständiga resor. Nu sitter jag i mitt privatjet on my way till Köpenhamn, bara för att Lars von Trier ville diskutera sin senaste film med mig. Ja, vadsäger man då? Jo, det ska bli trevligt naturligtvis. Och jag som tänkt att ta en dayoff idag, med relax och spa och hela kitet. Pyttsan! Nejdå, Iväg bara utan vare sig make up eller frisör inom synhåll. Men det ordnar sig bara jag anländer till Kastrup. Där väntar Lars stylist på mig.
Så jag säger bara till er alla som har det lugnt och mysigt i hemmets vrå! See you later! Jag hälsar Lars från er alla. (Lova nu att ni ser filmen)

2 kommentarer:

  1. Kära Honorine. Du har en sann, naturlig skönhet med dina ljuva nordiska färger. Inte behöver du någon stylist. Kram.

    SvaraRadera
  2. Gullevi har naturligtvis rätt. Lars´s stylist kan ägna sig åt honom själv. jag tror att han behöver en lättare uppryckning.
    Maj, med medföljande kramar.

    SvaraRadera