Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

torsdag 30 juni 2011

Tillbaka från handlingsrundan i stan

HS här och helt slut, denna värme gör mig galen!
Nu sitter jag nere vid Mälaren vid sjöboden med fötterna i vattnet och zippar på en Draja, med en oliv i,för man måste äta nyttigt också säger min goda väninna von Oben!

Titta vad lilla moi handlat sig. Inte kan jag ha något gammalt på bröllopet, det var bara en stundens ingivelse jag fick......

Skorna är ju bara bedårande eller hur, och passar så bra i Monaco. Klänningen med tillhörande väska föll jag för direkt. OCH ETT PLUS är visade mig expediten. Jag kan göra en turban av sjalen, och fästa en liten rubinbrosch!
Blir hur fantastiskt som helst. Synd om de andra gästerna bara, men men jag kan inte bry mig!

Nej , jäklar också, nu ser jag Allan Ollonbergs gamla Mercedes komma sakta åkande genom alle´n. Jag hoppar i vattnet och gömmer mig under bryggan. So long! HS

1 kommentar:

  1. DÄR gjorde du helt rätt min vän. Jag tänker givetvis på den lite mer röda skapelsen. Den är ju som klippt och skuren enkom för lilla dig. Den blå fick din mun att se en aning purken ut. Nu om aldrig förr vidhåller jag det som jag tidigare sagt angående brudgummens ofantliga förjus......

    - Men HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Camina! C A M I N A!!!!! Sluta genast upp med detta petande i karparnas gälar!! SÅDANT tycker vi icke om, säger ICKE om här hos oss. Hur många gånger måste jag påpeka att det är fjällen du skall polera??!! NÅ, gör nu genast som jag beordrat dig!!

    Ja, förlåt. Var var jag nu igen? Jo, att brudgummen... Men det har jag ju redan sagt. Jag blir så förbålt förvirrad då denna Camina icke lyder klart uttalade order.

    Men så förskräckligt oangenämt att behöva se detta Ollonberg i dag igen. Vad i hela fridens dagar vill denne speta till "karl"? Är det månne den förbålda handväskan som lockar och drar? Inte skall du väl behöva tillbringa din så dyrbara tid nere i själva havet? Och sedan bara ligga där och stirra upp på bryggan. Är den dessutom gisten? Nej, far så snart som bara är möjligt ned till Monaco. DÄR skall väl ändå icke Ollonberget dväljas, får vi väl innerligt hoppas på.

    Tack och lov att du så artigt lydit mitt så goda råd vad gäller oliven. Känner du inte redan att du blivit så pass mycket piggare
    undrar
    Ruban

    Ett ynka litet PS
    Använd GÄRNA turbanen både i tid och otid
    DS

    SvaraRadera