Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

måndag 27 juni 2011

"Ön som bar på en hemlighet"

Godmorgon mina vänner! HS här.
Ni är nu de första att få veta bokens titel, jag menar ni som inte kan vänta till kl.07.00 och Dagens Eko påP1.

ÖN SOM BAR PÅ EN HEMLIGHET.  Många kommer att känna igen sig, inga namn, men håll i er i hatten, för en del karaktärer är vältecknade och lätt igenkänningsbara, bara så här för information......
Det är en spänningsroman som om den nu inte ger mig Nobelpriset i litteratur, så blir den säkert en kioskvältare.
Namnet kan låta lite banalt och kanske går tankarna till en Ungdomsbok från Whalströms med grön pärm...
Men låt er icke luras!

Nu ska Fru stiernspetz inmundiga en kopp av det specialimporterade kaffet från LONDON.JulleJr. har bett lilla Elsa att baka några scones, och jag tycker mig känna doften från köksenvirongerna, så vi säger , på återhörande dear friends!
HS

1 kommentar:

  1. Jag säger bara, OOOOOOOOOOOj! Det kommer en obehaglig stank från självaste Kohorn!? Det går kalla karlar utefter hela min ryggrad av ren och skär upphetsning. VAD kan tänkas stå på pränt om denna Grevinna??

    Jag är just hemkommen från biblioteket, för att upplåna all din litteratur. Visserligen har jag redan förut avnjutit dessa, men det skadar aldrig att göra en ny resurch. Jag vill vara färskt uppdaterard. Var nu inte så blygsam vad gäller Nobelpriset. Redan nästa år kommer det att tilldelas dig. I år blir det ju lilla jag. Hoppsan, där försade jag mig visst. Men jag vet att du icke kommer att yppa något till någon. Om det är någon som går omkring med en förseglad rosenmun, så är det väl du??

    Nu skall jag luta mig tillbaka i den turkosrosa kanapèn tillsammans med ett glas (eller 2) av den så utsökta Sherryn jag inköpte då jag bevistade Agadir här förleden. Så då är det väl inte mycket annat att göra än att önska dig farväl för nu.
    Med läshungrig blick
    Rubina

    SvaraRadera