Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

söndag 19 juni 2011

Vad ska vi göra i Ryssland undrar alla

Förlåt alla vänner att jag skojade lite med er igår. Inte handlar vi med Rubel och Kopek, det vet väl alla att det är DOLLARS som gäller i öst?
Jag var på vippen att avslöja vad det är som vi tänker importera hit till Sverige och göra big buisness med, men Carl-Jan skulle aldrig förlåta mig, så jag säger ingenting....ännu!

Vet ni vad min lilla "Julle Jr" ska göra idag då? Nej, naturligtvis inte, men det ska jag berätta. Han ska springa Säpoloppet idag!!!! Är han galen? Bär påven mössa? Jaja så är det iallafall! Den lilla människan har satt på sig den lilla svarta kostymen , solglasögon och snäcka i örat, och rattat in mot city. Han är ju bara så galen  den lilla godingen!

Själv ska jag ge mig ut och kasta mig naken i Mälaren och simma lite konstsim till musik. Jag har nämligen läst att om man simmar naken till musik då det ösregnar så blir hullet så fast och fint och lent, så nu slänger jag badrocken i sjöboden. Stockholms symfoniorkester står beredda att spela något vackert under mitt framförandePlask och kram HS alias Ester Williams 

1 kommentar:

  1. Tänk en sådan atletisk familj ni är där hemma. Jag blir mäkta imponerad av Julle då han skall löpa amok som äkta SäPOman. Bara ett par enkla frågor. Är detta lopp hemligt? Springer de strakbent? Skall de samtidigt tala kryptiskt i sina så rara öronsnäckor? Ja, du får ursäkta en ovetande. Får de veta i förväg var loppet skall gå, eller är det hemligt? Jag kan så väl förstå om det är det, För annars kan ju vem som helst se dem. Ja, dessa eviga frågor som vimlar runt i mina hjärnvinklar. Att sedan få veta att du skall ta dig ett nakensim tillsammans med Stockholms symfoniorkester är ju lysande. Är det månne på det viset att det blir förste fiolgnidare som får den stora äran att känna av hur pass fast du blivit i hullet, eller överlåter du det helt enkelt till dirigenten? Jag hoppas att du tillåter även mog att göra ett par dyk i havet. Visserligen är jag redan rent otroligt fast och len i hullet, men det kan ju som bekant aldrig för mycket av det goda. Holger-Efraim, Felicia af Caretas lilla vän i viken får väl kolla om jag kan bli fastare. Uppskattar om du inte ville föra det vidare. Jag är lite osäker på om Felicia riktigt uppskattar detta. Men, det inte ögat ser, gråter det inte åt.
    Nej, det här duger icke! Nu måste jag bara se till att Camina fort ordnar fram en riktigt härlig kopp Cafè au Paire.
    Glöm nu inte att ta av dig simglasögonen innan du dyker ned i vätskan. Lyckliga Symfonikerna som får uppleva allt detta!!
    Kramar om ditt nu så mjuka hull
    Din Rubina

    SvaraRadera