Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

måndag 5 september 2011

Mingel och sånt

Godkväll mina vänner. Nu sitter jag och vilar i lilla salongen efter kvällens evenemang. Det var sååå trevligt på alla sätt, men ack så jobbigt att hela tiden behöva le och säga något artigt.till alla.
Precis då jag och Grevinnan von Oben satte varsin rejäl Wrap i munnen, jonglerande med varsitt champagneglas i handen, kommer Wolf Richardsson fram och då kommer också en fotograf som vill ha en bild av oss tre. Grevinnan och jag med wrapsen intryckta i våra gap, och wolf står där mellan oss, bara så där snygg och farlig!!!!
Hur tror ni att det känns nu? Jag vill icke se mig själv i morgontidningarna med en kycklingwraps insmord över halva ansiktet, så nu sitter jag här och våndas, och det kommer att bli en svår natt säger HS.

1 kommentar:

  1. Ja Honorine. Det var en fasa att bli avfotograferad mitt i detta osnygga intagande av kost, som icke ens kunde avätas som det anstår en värdig person. Det vill säga med kniv och gaffel. Fasansfullt, på min ära. För övrigt var det verkligt amusant att få språkas vid med den så fagre Wolf Rikardssaon. En synnerligen sympatisk man. Han hade dessutom förstånd att ICKE intaga föda då fotograferna vimlade kring honom. Nu har jag tagit kontakt med redaktören på bland annat DN, för att efterhöra hur det blir med förstasidans utseende. Och precis som vi befarade, kommer den att prydas av oss tre. På frontsidan. I övriga avisor som har till kall att informera hela Svenska folket om vad som hänt i kändisvärlden, kommer det givietvis att finnas ett antal bilder av oss, men då vet jag att dessa bilder ICKE föreställer 2 Grevinnor som äter.

    För övrigt är jag synnerligen tillfreds med aftonen i går. Det var också angenämt att få lyssna till Janne, som alltid är så inspirerande.
    Så nu blir det till att gå till cinematografen, för att därstädes pigga upp minnet med hans alla alster,
    hälsar dig,
    Rubina von Oben

    SvaraRadera