Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

fredag 9 december 2011

skumpa och skum

Sådärja! Nu har jag legat i getmjölk under någon timme, och Lilla Elsa har stått beredd att fylla på med varm mjölk varefter det kallnade. En åtstramande ögonmask har nu också gjort mina ögon som stjärnor så glittrande och klara.......
En flaska Champagne har urdruckits och jag känner mig mer redo än någonsin tidigare inför morgondagens begivenhet. Ingenting kan nu fallera, jag är precis så som jag känner mig. Vacker, stolt, glad och förväntansfull.See You! HS

1 kommentar:

  1. HÄR kära Honorine, äro ord överflödiga. Enkom succè står redan skrivet i ALLA avisor världen över.

    På Rubinsteinska kommer vi att sitta fastnaglade framför den visserligen i detta fall, allt för lilla TV:n. Jag äro fullt tillfreds med min gamla 19:tumare, som funnits i mitt liv, allt sedan 1959. Själve Översten har den fula egenheten att ideligen påtala att en ny borde införskaffas. Bah, säger då jag!! VARFÖR bortkasta en tingest som fortfarande pryder sitt hörn, kan man med fog undra!!??

    Då du gör entrè i detta så blåa hav, bör du påtala att inga strålkastare är av nöd, då dina ögon så starkt strålar, likt ett nyfött barns,
    hälsar dig,
    Rubina, som redan skakar av iver att få se dig i din absolut rätta miljö.

    SvaraRadera