Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

tisdag 20 december 2011

Tack Översten.......tackar allra ödmjukast....

Det var ytterst vänligt att du körde i denna fullständiga snöstorm ut ill flygfältet och inväntade vår gemensamme bekant Toivo. Och att du tog honom under dina vingars skydd och körde honom ända hem till gården.
Jag harnu talat med Toivo, Arne och Lilla Elsa, och det lätar mitt hjärta att alla äro samlade. Själv sitter jag i VIPloungen här på Cótedesur ´och skall starx bege mig hemåt.
Jag ber om mina varma hälsningar till Rubie som så enkelt bara lånade ut såväl dig som bilen.
Vänligen La Comtesse HS

1 kommentar:

  1. Så gärna jag gjorde det Grevinnan Honorine. Jag kan i förtroende tala om att den gode Toivo inte var i allra bästa skick, men han kommer sig snart igen. Nu är det JAG som får tacka för den fina gesten att låta mig få lyssna på den gamle hederliga Elvis. Jag minns så väl den gamla goda tiden då jag och Blonda Bettan......

    Dina hälsningar är ordentligt framförda till Rubina. Hon hälsar naturligtvis tillbaka med orden" Välkomna till Rubinsteinska på Annandag jul, på en liten middag". Hon mumlade något om någon gammal lutfisk som inte kommer att stå på det bordet.
    Bra hemresa nu.
    Själve Översten

    SvaraRadera