Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

måndag 10 oktober 2011

Efterlysning.....Frank.....

Ett kort meddelande till den man som kallade sig Frank och hörde av sig igår, tyvärr har ditt inlägg försvunnit, men du skrev något om att du var guldsmed och kunde eller ville ge mig ett guldarmaband. Själv föredrar jag hellre en ring liknande den bilden.
Saken är den att de flesta av mina arvegods ligger inne i stan i bankfacket, men nu ska jag snart ner till Nice och där vill jag alltid vara lite pyntad då noblessen finns där runt mig, och jag bor som alltid påNegresco, vilket du kanske vet är det finaste av hotellen på rivieran. Guld och annat glitter stör inte alls då, så snälla, står du fast vid ditt generösa erbjudande, var vänlig att skicka detta med bud till Hornberga säteri i Sörmland

1 kommentar:

  1. Take it easy grevinnan, eller varedu va. Här kommer en enkel kille å erbjuder dej mitt gesällarbete som RÅKAR va ett guldarmband å nu duger inte de. Jaha, så du e en sån som ska ha hela handen som dom säger. Det e väl förstås den däringa kärringen Rubina som tutat i dej den smörjan. Jag har nog sett att hon kastar skit på mej, baföratt jag är kär i Carl-Jan. Har jag inte redan talat om för dig att jag vill ingå partnerskap me han. Nä, då ska den där kärringen peka med hela handen och kasta en massa skit. På MIIIIIIG!!!!!!

    Baföratt ja nu er en knegare behvöer de ju inte betyda att ja inte har vatt i Nice. För de har ja.

    Om de er nån som ska ha en ring så ere Carl-Jan.
    Å DEN kommer bli en sjuhelvetes tjusi en. Näru blir min svärmis, DÅ skaru få se på faaan till ring till dej som jag egenhändigt ska spika fram.

    Ett gott råd. Lägg av med att snacka med kärringen Rubina. Hon lever ju för fan på 1700talet. Kalla MIG för stalker. Jag spyr.
    Frank Ädelkvist

    SvaraRadera