Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

lördag 29 oktober 2011

Nu blir det fest....

Sådärja, duschad, insmord, med väldoftande Gurleain edt, som doftar som äpplen i september! Synd bara att det skall bäras mask, nu när jag har tightat upp ansiktet med fillers och botox, och hela kitet, allt enligt de senaste rönen enlig Skönhetskliniken på Öfre Östermalm. Doktor Stiernskotte är otroligt skicklig, men det var hans fadr också minns jag att Hermine alltid sa, som också gick där och "piffade upp sig".
Som ni ser har jag satt in mina vampyrtänder också, så alla mina fina porslinskronor syns inte alls under denna kväll, men va då? Nu firar vi Halloween! Jag är förberedd ända upp till vampyrtänderna, och bilen är såväl framkörd som varmkörd, så håll i er alla på Järntorget 47 , för här kommer Honorine, på strålande festhumör. Vi hörs av inatt eller imorgon någon gång hälsar HS

3 kommentarer:

  1. Dyrbara Honorine! Här kan det ordet komma väl till sin rätt, då du lagt ned så pass många penningar på din fasad. Men varför gråta över detta, då vi ju alla vet, att det kommer även en morgondag, då du kan stråla så vackert som bara du kan. Varför då icke passa på att ta dig en liten men dock, spatsertur runt samma adress. På så sätt kan du glädja alla som flanerar där, samt bara kvista över till sagda adress för att vänligt men bestämt förfråga dig om ett LITET glas vatten. Värdfolket kommer att häpna över denna så totala förvandling. må jag säga.

    Nu till en liten enkel fråga. Denna beklädnad du så fantastiskt chict draperar din lekamen med, vilket material är det bestående av? Det ser ut som ett ytterst välpolerat skinn av något ädelt slag, men kan tyvärr ej härleda från vilken animal som fått frånsläppa sig detta ädla skinn. Jag har nu grunnat så pass länge, att orken nu har tynat. Så OM du ville ha vänligheten att upplysa mig om detta, skulle det storligen uppskattas,
    hälsar dig,
    Rubie

    SvaraRadera
  2. Såsom varande vän av ordning vill jag påpeka att Halloween infaller den sista oktober.
    Om jag råkade skriva fel förut så korrigeras detta härmed.
    Kram B.P.

    SvaraRadera
  3. Kära vän av ordning!
    Hjärtligt tack för din uppmärksamhet i detta ämne.
    Men det är också med viss förtjusning i mina kretsar man bryter mot regler och förordningar. De viktigaste är ändå att vi kan vett och etikett, bara då är det helt legitimt att bryta mot detsamma.
    Så idag den 31 oktober firar vi icke Halloween ,utan har gått vidare och har nu tankarna riktade mot Allahelgonahelgen. Här på säteriet önskar vi Dig en skön dag! genom HS

    SvaraRadera