Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

lördag 15 oktober 2011

Vem faasen är du din förbenade stalker som förpestar vårt liv.......

Inte en blund i ögonen, och ni vet naturligtvis varför. ja, inte för att festen varade så länge eller att den blev alltför uppspelt framåt natten. Icke alls, jag kräks snart över hela vår sistuation inom den Stiernspetzska familjen. Vi är utsatta av en galning, en sjuk människa som förolämpar såväl mig som mina söner, vanärar vårt namn, är ute efter våra pengar, och han verkar då inte ha respekt för vare sig lag eller ordning!!!!!

Vi är inte de första som blivit utsatta av sådana här otäcka personer, men NU VET JAG hur det känns. Vi är rädda om livet, jag är rädd om min egendom, mina söner, mina djur. Vem vet vad en galning kan ta sig till?
Nu måste jag be  Bildcarl att gripa in, han är ändå Statsminister, och nån jävla makt har han väl, ja ursäkta , jag brukar icke använda fula ord, men jag är slut i hela kroppen av dessa påhopp. Vi behöver hjälp nu!
Jag ska ringa upp Överåklagaren , och tillika min väninna på Hedesunda, så får hon titta på detta, den gamle Advokaten Henningsccör tror  jag icke är tillräknelig längre med tanke på sin höga ålder, och min gode vän Överkriminalkommisarien  Strömlek på ön har gått och brutit lårbenshalsen, och är sjukskriven. Finns det då ingen som kan sätta sig in i vår prekära situation???      
Var faaan finns det franskrostade kaffet? Och inte är husan här, och klockan är snart 07.00???? Sitta övergiven i ett fransktalande land utan vare sig mitt franskrostade eller Toivos "Pärkaka " en söndgasmorgon, och utanföör vankar en galning , hur tror ni jag känner mig nu????   HS
PS Nu sätts en nyckel i dörren, ja där är hon, husan....Bonjour madame, commen´t allez vous???????????????????  Ja det kan hon fråga, jag mår inte alls bra, men sätt nu fart med kaffelagningen någon gång då kvinna, innan jag får ett raptus....- ca va bien , et vous? men jag bryr mig inte om svaret, jag bryr mig icke om hur mäniskan mår, jag vill bara ha mitt kaffe, NU!

3 kommentarer:

  1. Tjeena bruttan. De va väl ett jäla tjat och gnat på dejrå. De vare inte nären dära dojan va på tapeten. Espadrijos eller vafan han hette. Närå, då vare ett helt annat ljud i skällan. Han va väl en sån däringa spanjack kan tänkas. De va väl lite mums för morsan föståss. Å där sitter ru å lipar för att inte pigan kommer me java på direkten. Fint skareva. Du kan relaxa ett tag å skippa den däringa bonnlurken som heter stadministern, för sörrö ja sitter lite trångt nu i sirkus 1 bast. Men ja har ju polare på utsidan om man säger. De kan alltså ta ett spass innan ja får ihop nog me blejd så att han kan utverka permis åt mej.
    Solång.
    Frank Carl-Jan diggaren Ädelkvist

    SvaraRadera
  2. TA BORT DETTA NÅGON NNNU!!!

    SvaraRadera
  3. Vi här på kansliet har nu haft ett extrainkallat möte angående Grevinnan Honorine Stiernspetz anklagelser gällande den förälskade mannens nöd. Vi kom fram till att här i landet Sverige äger vi rätt till att fritt använda det skrivna ordet. Att kalla detta för det att vara en "stalker" är lite väl magstarkt. Varför välja det Engelska ordet, då vi har ett Svenskt? Beror det på att Ni vill tala om för kreti och pleti, att Ni behärskar detta språk? Låt den arme mannen fritt få tala ur hans ömma hjärta, så blir allt SÅ bra, skall Ni se. Då jag en tid följt Eder "blogg", kan jag tydligt erinra mig att även Ni fallit i farstun, som man säger. Jag tänker då givetvis på den Ryske mannen vid namn Vladimir. Försök nu att ta fram den känslan, så kommer Ni sedermera att förstå den så hjärteknipande mannens kärlekskval.

    MVH Styrelsen För Det Fria Ordet SFDO

    SvaraRadera