Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

lördag 8 oktober 2011

En hälsning till mina ryska läsare..och till de i USA, och naturligtvis till er alla i Sweden

Привет всем читателям в России!
Я ценю, что Вы нашли мой блог, и я желаю вам успеха! Honorine Stiernspetz

Jag hälsar här till mina ryska läsare, och tackar för deras intresse för min blogg.

Of course I will say the same to my American friends who are intrested what I´m writing. Thanks too all of you who reads my blog , and I hope you enyoy!

Och så säger jag tack till alla er svenska läsare som förhoppningsvis också har nöje av att läsa min blogg!

Vi är nu 4.000 personer som läst om Honorine Stiernspetz öden och äventyr under de 3½ månad som bloggen har funnits.

Själv tänker jag att fortsätta beskriva min vardag och fest, och när ni vågar , vill och har lust , så kommentera gärna  den här.

Med vänliga hälsningar Grevinnan Honorine Stiernspetz på Hornberga säteri vid Mälarens vatten i Sörmland  


5 kommentarer:

  1. Spasiba! Thank you! Vielen Dank! MM Kära Honorine.
    Long time, no see, men jag har varit bortrest en längre tid. Då jag efter många om och men återvänder till fäderneslandet, samt tjänstestaben, får jag till in stora fasa reda på att HELA maskinparken ligger nere. Och allt detta på grund av tekniska fel. Chefsteknikern har nu tagit sig an detta fatala dilemma, så nu är jag ute i cyberrymden igen. Det är med stor tillfredsställelse jag nu återigen kan ha kontakt med dig, för att ordentligt uppdateras om vad som händer och sker i den stora egentliga världen. Visserligen har jag som sagt besökt just sistnämnda, men det var då. Översten, Camina samt sist men ICKE minst den så Lilla nätta Svala skickar sina innerliga hälsningar till eder alla där på Hornberga Säteri, som så lyckligt är placerad vid Mälarens avslankningsvatten,
    hälsar dig
    Rubina Algotte Formidable Gondoljäre von Oben

    SvaraRadera
  2. PS
    Jag glömde i min iver att gratulera dig till det stora antalet läsare. Ber om ursäkt för denna fadäs.
    DS
    Rubina

    SvaraRadera
  3. Tjenixen! Får en karl lägga sig i tantsnacket? För jag har då inte sett röken av någon sån här på grevinnebloggen. Eller är de så fega att de bara vågar vara anonyma? Jag en mjukiskille som de med stora muskler brukar kalla oss. Jag gillar en sån tant som du, som har så mysiga söner. Den där Carl-Jan verkar va intressant. Jag skulle bra gärna vilja träffa honom. Hojta till nästa gång han visar sig hemma hos dig. Eller man kanske inte får säga du till dig? Jag är inte så hemma bland grevinnor och sånt. Jag bjussar honom mer än gärna på ett riktigt syndigt partaj på ett av de gayklubbar jag brukar hålla till på.
    Frank Ädelkvist

    SvaraRadera
  4. Bäste Frank Ädelkvist!
    Jag är en såväl ytterst modern grevinna och fördomsfull är jag icke heller, men att ägna mig åt koppleri det åtar jag mig däremot icke.
    Så vill du träffa mina söner , så får nog detta ske på annat sätt.
    Bästa hälsningar önskar Grevinnan Stiernspetz på Hornberga säteri

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera