Inför intervjun med Lars

Inför intervjun med Lars

onsdag 3 augusti 2011

2000 personer kan inte ha fel....

Jag vill bara säga Skål och tack till alla som som läser min blogg, vi firar 2000 personer just nu och det på sju veckor!Och särskilt stort tack till Grevinnan Rubina Algotte von Oben, min kombatant och duellant!Skål och hälsa Greven!
Välkomna hem till mig på Hornberga Säteri, tyvärr kan inte alla komma på en gång, men några i taget!!!!!

Jag ska höra med C-J och Julle hur vi ska kan kunna få till en fest med alla oss och alla er!
Santé mes amis! HS

2 kommentarer:

  1. Hej. Blir det fest hos Honorine ställer jag upp mej på den preliminära gästlistan. Gillar fest annars är jag ganska blyg i dylikt fint sällskap. Men skumpa tackas det inte nej till och det har jag förstått är den dryck som gäller på Hornberga Säteri.

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara buga mig ödmjukt, då du har vänligheten att nämna MITT namn då det skall till att firas den så ofattbara summan av 2000 tusen personer, som finner intresse i vad vi har att dryfta. Kommer självfallet och höjer ett glas till allas ära.
    PS
    Går det bra om även Camina och Översten medföljer. Jag kommer naturligtvis att hålla dem i chack. Givetvis tar vi med ett hundratal flaskor av vår egen tillverkade champagne. Det blir då fjolårets, som vid det här laget är färdigt att korka upp.
    DS

    Glada och sprudlande skratt
    Rubina Algotte von Oben

    SvaraRadera